SEGMEN: Bloglist 2014 by Kiera Rashid

9/1/2014

Assalamualaikum..

Ishh, tiga empat hari tak update blog rasa malas lak nak update.. Kena lama sikit ambik mood ni..hehe..

Klik banner

Okey, hari ni aku join segmen dari blogger Keira.. Aku pun baru nak kenal.. Maklum la baru kali pertama singgah blog beliau..haha.. Salam perkenalan dari aku.. Syarat pun senang jer, macam takde paksaan.. Jom join, tekan banner kat atas..

Subscribe to receive free email updates:

15 Responses to "SEGMEN: Bloglist 2014 by Kiera Rashid"

  1. Selamat Bersegmen Jie.. & Selamat Tahun Baru.. :D

    BalasPadam
  2. hehe x dpt mls selalu. kang blog bersawang hehe.

    BalasPadam
  3. all the best jie..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum , Terima kasih kerana sudi join segmen saya, Terima kasih juga atas penyertaan ini . Kiera amat menghargainya . Good Luck ye . IN SHA ALLAH =)

    psst: Salam Ukhwah . Kiera follow sini jugaa :)

    BalasPadam
  5. salam...ayu dtg dr segmen yang sama..

    ada masa singgah la ke blog ayu ye..tq

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/01/segmen-bloglist-2014-by-kiera-rashid.html

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum, Hai . Senarai peserta segmen kiera sudah diupdate, Jom tengok dan blogwalking ^^
    Senarai Peserta SEGMEN: BLOGLIST 2014

    BalasPadam
  7. Slm,,,dr segmen yg sma jg,,,bw sini & da follow skli,,,follower #394.
    Da msa jenjlan g blog sy plak ya :)

    http://izzah-norlizah.blogspot.com/2014/01/segmen-bloglist-2014-by-kiera-rashid.html

    BalasPadam
  8. assalamualaikum..sy datang blogwalking dr segmen yang sama..follow sini juga..feel free to visit back :'D Segmen Bloglist Cik kiera :)

    BalasPadam
  9. Singgah sini sambil blogwalking dari segmen yang sama...^^
    http://fiqahhamed.blogspot.com/2014/01/segmen-bloglist-2014-by-kiera-rashid.html

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum, saya datang dari segmen yang sama, done follow, jangan lupa followback ye ! i'm new blogger. Hee , thanx :) , follow yaa ? ^^

    http://unprivatediarytyping.blogspot.com/2014/01/segmen-bloglist-2014-by-kiera-rashid.html

    And kalau nak menang fon yang lawa2 untuk gift someone ke , untuk diri sendiri ke , haa baik join ! handphone dia cantik gilaa ! lawa sesangat. Melting taww !! apa lagi jomm joinn GA bawah nii :D lai lai lai laii ;)

    http://unprivatediarytyping.blogspot.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html

    BalasPadam
  11. good luck dalam SEGMEN: Bloglist 2014 by Kiera Rashid

    BalasPadam
  12. assalamualaikum, saya datang dari segmen yang sama, btw.. good luck :)
    http://humairalee.blogspot.com/2014/01/segmen-bloglist-2014-by-kiera-rashid.html

    BalasPadam
  13. salam kenal. saya Nasz. saya dah letakkan url blog awak di bloglist saya. Awak boleh check kalau tak percaya.

    Saya pun dah follow blog awak.

    Harap awak boleh letak url blog saya di bloglist awak. Tapi saya tak paksa ye? Kalau awak tak letak pun takpe.

    Jemput ke blog saya.

    Terima kasih.

    From,

    Nasz

    www.nasznadzeri.com

    BalasPadam