Akhirnya Drama Love You Mr Arrogant Tamat

Assalamualaikum..

merahnya baju..hehe

Sebentar takdi tamat la drama Love You Mr Arrogant, cerita yang menjadi kegilaan ramai.. Drama yang mempunyai 26 episod.. Tak salah aku la.. Tapi aku jarang2 tengok drama ni.. Last episod ni jer terasa nak tengok, tu pun tengok masa nak habis dah..haha.. Aku ingatkan diorang tak kan bersama tapi lain lak.. Kan bagus kalau berpisah.. Aku cakap macam ni, mesti ramai yang tak puas hati..hehe.. Gurau jer ni..

Mesti ramai yang suka ending macam ni kan, betul tak.. Harap2 drama selepas ni lagi hebat dan power.. Lagi bagus, ada ciri2 keislaman..hehe...

Subscribe to receive free email updates:

11 Responses to "Akhirnya Drama Love You Mr Arrogant Tamat"

  1. malangnya saya tak pernah tengok =)
    tak pernah ada kesempatan

    BalasPadam
  2. sy da bc novel nyer sblm drama so x rs apa2 bla tgk drama ni bleh x? hehehee

    BalasPadam
  3. fae x tonton langsung drama ne. suka lyn kartun je bhahaha.

    BalasPadam
  4. yerp.. heppy ending.. akhirnya dah tak arrogant yerk.. ;0

    BalasPadam
  5. yang ku perhati, hero dari drama2 tv3 kul 7 ptg nih mesti glamer menjadi pujaan hati makcik makcik kakak kakak adik adik.. ngape entah.. kikiki

    BalasPadam
  6. ending tu memang best...tak macam tak feel je..hahaha

    BalasPadam
  7. dah habis...adaptasai ni antara yg ok sebab jalan citer tak lari jauh dari novel..

    BalasPadam
  8. Drama yang menjadi bualan ramai untuk masa sekarang.

    BalasPadam