Corus Paradise Resort | Port Dickson

8.3.2014

Assalamualaikum..
Hotel menarik di pork dickson
Tengok picture, tanda peace menandakan sampai kat Pock Dickson..hehe..

Buat kali kedua aku datang sini.. Letih gak nak boleh sampai Pork Dickson ni.. Bertolak dalam pukul 10 pagi gitu, sampai dalam pukul 6 ptg.. Dalam 8 jam gak aku duduk dalam van.. Kejang punggung punggung..haha.. Buat lawak sikit..

Kali ni ramai pergi, dalam 18 orang tak silap aku.. Bertolak pada 5.3 2014, 2 van.. Tu pasal sunyi je blog aku.. Takpe la, janji tuan blog tak hilang..hehe.. Seronok berjalan jalan kali ni..
Cantik kan pantai kat sini.. Picture aku sempat snap masa dalam bilik hotel, dalam bilik lupa nak snap lak..

Tak sempat nak jalan jalan kat pantai.. Sebab sampai lewat dah.. Nak check in dulu.. Satu hari je kat sini.. Tak sempat la.. Kolam mandi je aku merasa, boleh berenang sikit sikit..

Cuma perhidmatan dorang fail sikit..  ada ke patut dorang bagi bilik yang orang lain ada lagi.. Nasib baik masa aku masuk bilik tu orang takde.. Terpaksa la turun bawah ambik bilik lain..

Yang lain memuaskan hati.. In Shaa Allah datang sini lagi.. Kali ni nak bawak isteri..hehe.. 

Subscribe to receive free email updates:

10 Responses to "Corus Paradise Resort | Port Dickson"

  1. penah pergi sini jugak..tapi kurang sikit lah..lagi best teluk kemang..

    BalasPadam
  2. dah byk kali pi PD tapi tak stay situ ler ... dah nama pantai , mana - mana sama jer ... heeee

    BalasPadam
  3. Wahh..menarik.. selamat berhibur Jie.. salam ceria selalu.. :) :)

    BalasPadam