Ahli Movie Club

Assalamualaikum..


Apa khabar pembaca blog Jie, berjumpa lagi kita dalam entry kali ni..


Entry tentang Ahli Movie Club dari TGV, aku ni selalu je tengok movie, rugi rasa kalau tak join movie club nya. Sekurang kurangnya ada gak kelebihan jadi ahli ni..


Aku rasa, kalau yang kaki wayang ni, tak rugi daftar jadi ahli movie club TGV..

Ahli Movie Club

Entah entah ramai yang dah join, aku je lambat explore benda ni..hehe, terima kasih pada stafnya yang bagi penerangan untuk jadi Ahli Movie Club, memang cool, stafnya pulak ayu bertudung..haha.

Kelebihan Ahli Movie Club
  • Bila brithday korang, dapat 4 tiket free bersama popcorn dengan minuman.
  • Bila daftar ahli, diskaun harga tiket beserta popcorn dengan air..
  • Guna kad ni untuk kumpul point bila beli tiket, cukup point dapat tebus tiket..

Tu jer kot yang aku tahu, kalau ada lagi korang boleh share dengan aku..

Yang tak best tempoh kad ni setahun je, kan bagus kalau tauke TGV bagi tempoh seumur hidup..hehe. Kalau nak renew kad ni hanya 10 ringgit je setahun, tak mahal pun..

Aku daftar Ahli Movie Club pun secara tak segaja, kebetulan masa nak beli tiket Kingsman. Tu je kot yang dapat aku kongsi, nak tahu lebih lanjut boleh pergi ke laman web movie club ataupun tanya kat kaunternya..

Subscribe to receive free email updates:

12 Responses to "Ahli Movie Club"

  1. sayangnya..gua bukan kaki wayang la plak..

    BalasPadam
  2. aku pula minat GSC movie. hehehe, baguslah kalau ada kelebihan macam ni.

    BalasPadam
  3. Oh ad ea
    Lama x.tgk wyg tu xtau psl ahli ni. Huhu

    BalasPadam
  4. Hai jie.....

    BalasPadam
  5. memang tak ah.. nak tengok wayang setahun sekali pun belum tentu

    BalasPadam
  6. mahu tengok wayang..cuma sayangnya bajet tak lepas-lepas lagi

    BalasPadam
  7. Tumpang tnya jie. . .cm na nk dptkn m0vie club card. . ????sy sngt perlukn nya. . .

    BalasPadam
  8. Tumpang tnya jie. . .cm na nk dptkn m0vie club card. . ????sy sngt perlukn nya. . .

    BalasPadam