Peluang Tambah Duit Online Dengan Google Adsense

Assalamualaikum..

Dalam dua tiga hati ni semasa aku blogworking, ramai kawan-kawan blogger bercerita tentang Google Adsense di blog masing-masing. Sebelum ni aku tak ambik peduli pun  'APA ITU GOOGLE ADSENSE'..


Haha,walaupun jarang update blog, blogworking tetap diteruskan, tu jer cara aku untuk memastikan hubungan antara kawan blogger tetap okey dan memastikan blog ni terus hidup..


Tiba-tiba lari topik, kembali pada Google Adsense..


Semalam mood rajin datang, sebelum daftar, aku godek-godek google cuba memahami Google Adsense ni. Cari tutorial cara nak daftar Google Adsense dan pasangnya di blog, apa yang aku faham tentang google adsense ni..



Apa Itu Google Adsense

Pengiklanan google yang memberi peluang pada blogger untuk membuat duit online, lebih kurang macam pengiklan Nuffnang la.

Kita pasang iklan seperti bannar di blog, ada pelawat klik iklan tersebut dan kita menerima komisen berdasarkan jumlah klik yang terhasil..


Lebih-lebih lagi orang duk bising Google Adsense sekarang ni ada dalam Bahasa Melayu..


Aku pun tengah tunggu kelulusan dari pihak google adsense, biasanya akan  ambik masa dalam tiga empat hari sebelum diterima, tapi rasa macam tak lulus jer..hehe. Ada peluang buat duit online ni, rembat je, lebih-lebih lagi bayar dalam USD..


Letih memikirkan idea nak menaip entry ni, hampir 2 hari nak siapkan..haha. Mujur ada orang belanja Nasi Goreng USA, terima kasih ea..

Resepi Nasi Goreng USA

korang boleh baca Kitab Pink untuk memantapkan skill buat duit online selain dari google adsense, nanti hari-hari la dapat belanja awek makan Nasi Goreng USA..

Subscribe to receive free email updates:

8 Responses to "Peluang Tambah Duit Online Dengan Google Adsense"

  1. sarapan pagi nasi goreng sedap tu jie...nk try juga google adsen ni.

    BalasPadam
  2. nak try godek2 jugak la google ads ni..heeh

    BalasPadam
  3. InsyaAllah... tapi nampaknya macam blog ni belum di tukar setting bahasa Melayu jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..BM boleh bantu settingnya kat mane..

      Padam
  4. best woo kalau dapat tambah duit guna adsense nih.

    cuma kena belajar betul-betul la.

    BalasPadam
  5. Account kat Google Adsense dah lama create... nak mengumpul duitnya yang jenuh... maklum la, blogger macam teman nie apa la sangat...😏

    BalasPadam