Ilmu Dalam Kitab Seo Merah Jambu

Kitab Seo Merah Jambu ni ditulis atau direka oleh En. Titan (Ahmad Faizal) yang suka giler makan cendol..haha, yang dah lama dalam penulisan blog mesti dah tau kan. Buat yang belum tau, beliau ni salah sorang antara yang berjaya buat duit dalam blog, pro dalam program affiliate..

Tak sangka, ayat2 nya yang super koya (poyo) berjaya mempengaruhi aku dan macam tak sangka Kitab Seo Merah Jambu berada di tangan aku. Macam tak caye je aku membelinya..hehe..

Ilmu Dalam Kitab Pink

Ini antara screenshop setelah aku memperlajari Kitab Seo Merah Jambu, walaupun tak berada di tempat pertama dalam carian google, tempat keempat, satu langkah positif untuk aku terus berusaha..


Tak susah mana memperlajari Teknik SEO nya, yang susahnya macam mana nak praktik di blog dan mendapat sale dalam program affiliate. Adeh, ini memerlukan usaha yang berterusan..

Nampak gaya, kena selalu la baca kitab pink ni, kasi asah skill penulisan sampai power di mata dunia..haha. Korang baca penulisan dalam blog ni santai tak, harap2 santai la..haha, aku suka penulisan yang santai dan memhiburkan..

Tulis dengan jiwa, antara ilmu dalam Teknik SEO Merah Jambu, nak bagi pembaca suka dan tertarik dengan apa yang kita tulis dan terus jadi pembaca setia. Ini yang aku paham dengan maksud tulis dengan jiwa, contohnya macam blog Ben Ashaari, suka baca kan..

Dan banyak lagi la ilmu, letih aku nak praktik..

Kesimpulannya, selalu la update blog walaupun aku jarang2 update..haha..

Subscribe to receive free email updates:

19 Responses to "Ilmu Dalam Kitab Seo Merah Jambu"

  1. saya salah seorang yang beli ebook ni, terbaikk

    BalasPadam
  2. Ooo selamat maju jaya dlm blogging!

    BalasPadam
  3. wah mcm manarik
    utk pertama tahu tajuk kitab seo merah jambu
    mmg bagus tajuk ni boleh melekat dlm kepala

    BalasPadam
  4. Terbaik. Kitab Pink banyak kebaikan

    BalasPadam
  5. Semakin hebat bermain SEO! apatah lagi dgn melalui panduan dan rujukan terbaik dari kitap pink tu! Semoga berjaya!

    p/s: Relaks Minda kini beroperasi di blog baru di www.dammahumnib.com. Semoga ukhwah berpanjangan

    BalasPadam
  6. Salah satu kitab yang sangat mujarab untuk buat duit dengan blog..haha..tahniah sebab buat keputusan yang serius..

    BalasPadam
  7. moga usaha yang kuat akan mendatangkan keuntungan yang berlipat kali ganda..:D

    BalasPadam
  8. wow. bagus bagus. moga naik rank #1 :D

    BalasPadam
  9. lepas ni mesti leh dapat sales banyak-banyak. hehe

    BalasPadam
  10. Kalau ikut cakap sifu memang akan berjaya

    BalasPadam
  11. lebih dari warna merah jambu yg masuk ni. Buat secara konsistan, mesti boleh.

    BalasPadam
  12. Nak kene beli la teknik seo pink ni, bnykmkali org puji

    BalasPadam
  13. akhirnya saya beli, melalui link di sini. harap2 ianya menafaat.
    melabur utk masa akan dtg....

    BalasPadam
  14. Macam nak kena beli jugak je ni.. Hehe..
    RosmizaAli.Com

    BalasPadam
  15. Good luck jiesusanos (pelik betul nama, teringa kat juliana banos plak hehe)

    BalasPadam
  16. ebook titan memang terbaik. banyak boleh belajar.

    BalasPadam
  17. Untuk. Menjadi Blogger berjaya mesti ada ilmu... Labur sakit untuk keuntungan di masa depan

    BalasPadam