Kualiti Perkhidmatan Lazada Memuaskan

Okey..

Sebab apa  aku Puji Servis Lazada ni ? 

Dua item yang aku order dari pusat membeli belah online Lazada, minggu jer berbeza dah pun selamat sampai ke tangan tuannya. Cepat betul barangnya sampai, dalam masa 3 hari jer. Aku ingatkan dalam seminggu gak proses tapi jangkaan gua meleset..haha..

Entry Terkait : Rayban Sale Sehingga 60% di Lazada

Emm, sebab tu ramai yang suka beli online di Lazada ni, perkhidmatan yang di berikan memuaskan. Rasa macam seronok pulak beli online, diskaun pun agak memuaskan hati. Macam diskaun reyban tu..
Kerusi Pejabat Murah

Tips beli stroller

Beli Barang Murah Di Lazada

Ini 2 item yang aku order, stroller dan kerusi pejabat. Puas cari kat kedai area paka ni, tengok perbezaan harga, lazada gak jadi pilihan..

Jadi, Kualiti Perkhidmatan Lazada Memuaskan bagi aku. Tak tahu la orang lain, mungkin pengalaman berbeza-beza..


Kesimpulan

Orang kata shopping online ni berhantu, rambang mata tangok sale-sale yang diberikan..

Jadi..

Berfikir la secara waras, nak beli tengok dompet kita dulu..huhu..

Dan..

!3hb hingga 18 mac nanti, diskaun sehingga 90% manyanbut MY 4th Lazada Birthday. Boleh klik link atau banner kat bawah..

Subscribe to receive free email updates:

31 Responses to "Kualiti Perkhidmatan Lazada Memuaskan"

  1. Kalau bagus khidmat buy online lazada boleh juga dicuba ..selalu tu oder kuih online ngan kawan2 jer..

    BalasPadam
  2. salah satu kelemahan bisens online ialah kepercayaan dan lambat sampai

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm..mcm tu la bisnes online bro hanafi..

      Padam
  3. Bagus la kalau cepat..ini yang mengembirakan kami para pembeli online.. haha

    BalasPadam
  4. Ha bagus la ada peningkatan dalam kualiti perkhidmatan mereka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm dh ada pglaman dh ni..

      Padam
    2. Pengalaman sendiri tak ada tapi pengalaman adik yang selalu guna servis lazada ni ada lah..hehe

      Padam
  5. baguslah ada lazada kan saya pun suka

    BalasPadam
  6. dulu teruk gak servis diorang.

    tapi sekarang, memang bagus.

    kebanyakan yang aku beli, memang tip top barangnya.

    BalasPadam
  7. Perkhidmatan dari Lazada tu memang dah ok dah :D cuma kadang-kadnag part delivery tu je syarikat kurier yang kena improve sikit

    BalasPadam
  8. pernah beli sekali je kat Lazada..ahah..selalu cari kat Lelong je..banyak pilihan..:D

    BalasPadam
  9. setakat ni, memang memuaskan shopping kat lazada.

    barang cepat aje sampai.

    BalasPadam
  10. Semuanya dihujung jari. Tak yah keluar Rumah beli hih

    BalasPadam
  11. Semuanya dihujung jari. Tak yah keluar Rumah beli hih

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup btul.. tapi kena kuar gak..nti stress..hehe

      Padam
  12. Izin berkunjung dan nyimak artikelnya ya gan? :)

    BalasPadam
  13. Saya tak pernah beli di lazada tapi kerap shopping di zalora terutama isteri saya. Cuma di zalora ni hanya pakaian aje lah

    BalasPadam
  14. beli barang di Lazada mmg puas hati

    BalasPadam
  15. Bila lah saya nak shopping dekat Lazada ni..memang murah barang2 ni..tambah-tambah bila musim sales.. Hehe..

    BalasPadam
  16. Pernah juga beli lazada on9 dulu..free pos lagi. Hihi...best jugak!

    BalasPadam