Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service


Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service. Jika anda menjumpai laman ini pastinya anda tengah mencari maklumat yang berkaitan dengan masalah atau kerosakan pada laptop atau komputer anda. Betul, kan..huhu. Admin sendiri sebagai blogger pernah mengalami pengalaman laptop rosak sedangkan banyak kerja perlu disiapkan. 

Tak cakap banyak, terus ke Kedai Repair Laptop yang berhampiran yang menawarkan harga yang berpatutan dan yang penting servis pembaikan yang CEPAT. Anda pasti pernah mengalami pengalaman yang sama, kan. Jadi untuk mengelakkan masalah tersebut di kemudian hari, sebaiknya ada ilmu asas dalam penjagaan laptop supaya tahan lama..

Di kawasan admin ini, susah jugak nak cari kedai baiki laptop murah. Bagaimana di tempat anda ? Adakah ada kedai seperti itu. Untung lah anda kalau dapat jumpa kedai repair laptop murah dan cepat..
Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service
Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service

Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service


Jika anda berada sekitar Kuala Lumpur, admin boleh syorkan salah satu kedai repair laptop yang dianggap specialist dalam bidang ini iaitu FR Laptop Service. Di kedai ini, ia mengutamakan servis kerosakan dan membaikpulih laptop atau computer anda. Jika anda mengalami masalah seperti skrin retak, tukar window, format, motherboard rosak, antivirus, bateri, install sorfware dan sebagainya boleh kunjungi kedai mereka..

Pemiliknya bernama Farhan, sebelum kedai ini dibuka beliau telah bertahun-tahun berpengalaman dalam repair laptop. Sehingga kini kedai tersebut telah beroperasi dalam 2 tahun bersama team-team meraka yang cekap. Boleh katakan bisnes semakin berkembang maju. Untungnya anda yang berada berdekatan dengan kedai mereka. Sebarang permasalah dengan laptop boleh kunjungi atau menghubungi mereka..


Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service



Kelebihan Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service


Andai kata laptop anda rosak dan ingin baiki laptop tersebut di kedainya. Anda pasti teruja dengan kelebihan dan servis yang ditawarkan berbanding dengan kedai-kedai yang lain. Antaranya ialah..

  1. Menawarkan servis yg JUJUR & KUALITI
  2. Harga servis BERPATUTAN & MAMPU BAYAR
  3. Warranty yg LAMA
  4. Servis CEPAT
  5. Duit DIPULANGKAN 100% jika tidak dapat repair
  6. Menggunakan spareparts OEM (Original Equipment Manufacture)
  7. Layanan staff yg MESRA
  8. FR - Runner menyelesaikan masalah awak yg tiada masa / sibuk untuk datang kedai
  9. Sentiasa menjaga hak pelanggan
  10. Bertanggungjawab atas kesilapan yg staff lakukan

Dan..

Banyak lagi..

Dengan layanan memuaskan dari mereka, anda akan puashati..


3 Perkara Menarik Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service



Pertama, Tempah Runner


Jika anda tiada masa untuk menghantar laptop yang rosak. Di FR Laptop Service ada menyediakan khidmar runner (mengambil dan menghantar). Anda boleh membuat tempahan runner melalui web mereka..

Tapi..

Hanya dikawasan sekitar Kuala Lumpur seperti Kawasan Lembah Klang termasuk Sungai Buloh, Selayang, Gombak, Wangsa Maju, Damansara, Bangsar, Kepong, Batu Caves, Sentul, Setapak, Cheras, Ampang, Sungai Besi, Puchong, Shah Alam, Petaling Jaya, Kelana Jaya, Subang, Cyberjaya, Putrajaya, Bangi, Seri Kembangan, Dengkil, Kajang, Hulu Langat dan sekitar Kuala Lumpur. (Tak termasuk Klang, Rawang, Banting dan Puncak Alam.)

Kedua, Tips Penjagaan Laptop

Anda boleh tanya mereka sendiri cara menjaga laptop dengan betul dan mampu bertahan lama dari sebarang kerosakan. Anda boleh juga membaca tips tersebut di web mereka. Banyak tips dan video yang dikongsikan di Kedai Repair Laptop ini..

Ketiga, FR Online Tracking

Jika anda menggunakan perkhidmatan mereka dan ingin mengetahui status sama ada laptop belum atau sudah dibaiki. Anda boleh menyemak sendiri melalui websitenya..

Testimoni Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service 

Sedikit perkongsian boleh admin kongsikan dari pelanggan yang telah menggunakan khidmat dan memberikan maklum balas positif. Apa Kata Pelanggan ?


Hafizuddin Mansor - " Alhamdulillah service yang mantap dengan staff perkhidmatan yang cemerlang dan ceria. Dijanjikan collect laptop lepas 3 hari tapi terkejut dapat whatsapp untuk collect tak sampai 24 jam. Very good service!  " 
Najib Nasir - " Got problem dengan keypad laptop yang tak function. Ternampak ada post pasal FR Laptop Service. Hantar dekat sana & baru tahu ada problem lain lagi. Thank you FR Laptop Service. Will come back kalau ada problem lain in future. "
Fikri Hamzah - " Perkhidmatan terbaik! Laptop saya siap format sebelum waktu yang dijanjikan. Teruskan komited memberikan perkhidmatan yang cemerlang. "
Fyzal Hashim - " Alhamdulillah, laptop yang selama ini slow gila dah laju seperti baru. Harga pun berpatutan. Layanan pun baik. Highly recommended to others!  "
Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service
Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service

Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service


Banyak lagi review positif di web FR Laptop Service..

In Sha Allah "Kedai Repair Laptop" ini menyediakan perkhidmatan yang terbaik pada pelanggan-pelanggan mereka. Jadi, anda yang tidak mengetahui kerosakan yang terjadi pada laptop tersebut..

Lagi-lagi takut ditipu dan menanggung kos yang lebih tinggi. Boleh kunjungi kedai specialist ini. Bagaimana hendak menghubungi mereka ?

Untuk info lanjut, sebarang pertanyaan mengenai spare part laptop:

Call/Whatsapp > 017-288 2349
Facebook Page > FR Laptop Service
Instagram > https://www.instagram.com/frlaptopservice/
Website > http://frlaptopservice.com/
Email > frlaptopservice@gmail.com
Operasi > 0900 - 2100 hour


Subscribe to receive free email updates:

12 Responses to "Kedai Repair Laptop Di FR Laptop Service"

  1. peh.

    apsal takde kat johor maa..

    BalasPadam
  2. Wow..

    apsal takde kat Sabah ni? hehe

    BalasPadam
  3. tq sangat2 .. menarik kedai ni .. memudahkan urusan kita.. btw visit my blog @ http://www.ketamkecil.com/tips-jantung-sihat-ramai-pakar-jantung-cadangkan-coq10/

    BalasPadam
  4. the content you shared is very usefull. thank you

    BalasPadam
  5. Kepala Bergetar Tonton drama Melayu Online  Shakira TV3

    BalasPadam
  6. Kepala Bergetar Kbergetar Tonton dan Download Drama Melayu Telefilem Filem Terbaru, Filem Malaysia, Malay Drama Malaysia

    BalasPadam

  7. Kepala Bergetar Tonton Malay Drama dan Download Malay Telefilem dan Filem, Kbergetar Tonton Cerekarama Melayu TV Drama dan Pencuri Movie Akasia.

    BalasPadam
  8. I really appreciate reading such kinds of blogs. Thanks for sharing such informative articles.WWE WRESTLING

    BalasPadam