Segmen Kenapa Aku Jadi Blogger ? by AkuPenghibur.com

12/12/2013 
Assalamualaikum..

Apa khabar korang.. Emm, mula2 aku berblog dulu untuk suka2, nak cari duit lebih.. Ingatkan senang nak cari duit dengan blog ni.. Rupa2 nya hampeh, Rasa nak ketuk kepala dengan tukul jer..haha.. Banyak susah woo.. Tapi itu dulu la..

Makin lama makin seronok pulak ada blog ni.. Minat untuk menulis, berkongsi cerita atau isu2 semasa dengan korang, yang penting kawan2 makin ramai dalam dunia maya ni.. 

Emm, tahun depan harap blog aku makin dikenali dan aku kena berusaha lebih kuat lagi.. Ada usaha, ada kejayaan..

Subscribe to receive free email updates:

13 Responses to "Segmen Kenapa Aku Jadi Blogger ? by AkuPenghibur.com"

  1. salam bro..
    ar ah nak wat duit dgn blog memang susah..
    anyway good luck :)

    BalasPadam
  2. Dulu2 idah tak pernah terfikir yg blog nie boleh buat duit... :D

    Good Luck yer Jie...!

    BalasPadam
  3. terima kasih kerana sertai segmen ini ^_^ biasalah tu .teruskan berblog ye

    BalasPadam
  4. Teruskan semangat berblogging!
    Selamat bersegmen dan semoga berjaya

    BalasPadam
  5. Insyallah boleh lebih popular tu..

    BalasPadam
  6. happy blogging jie..

    BalasPadam
  7. In shaa Allah.. semoga Jie terus sukses.. aamiin.. :)

    BalasPadam
  8. selamat bersegmen. tag awak dekat sini ---> http://juliajamaludin.blogspot.com/2013/12/havoc-giveaway-by-isabella-idura.html

    BalasPadam
  9. Teruskan usaha. Semoga berjaya.

    BalasPadam
  10. assalamulaikum.... ekin datang dari segmen yang sama... jemput la singgah ke blog ekin ya...

    http://cikash.blogspot.com/2013/12/segmen-kenapa-aku-jadi-blogger-by.html

    BalasPadam
  11. jangan putus asa ya.. BBL pun join. datang nak wish gud luck

    My recent post : Segmen Kenapa Aku Jadi Blogger ? by AkuPenghibur.com

    BalasPadam
  12. datang singgah dari segmen yang sama.
    semoga berjaya!

    BalasPadam