Kena Pergi Klinik Lagi

8/12/2013

Assalamualaikum..

Apa khabar korang, moga dalam keadaan sihat sentiasa.. Makin dekat hujung2 bulan ni.. Banyak ujian yang menimpa aku.. Ujian pencipta pada hamba2 nya.. Mungkin aku terlalu alpa dengan duniawi hingga melupakannya..

Start dengan 2 orang adik aku, kena deman denggi, lepas tu kakak dengan aku kena lak.. Tapi aku seorang jer kena tahan di wad.. Rujuk entry bawah..

Lepas tu, korang tengok picture atas tu.. Baru 2 atau 3 hari lepas pergi klinik..Isteri aku pulak gatal2 seluruh badan.. Tak sanggup aku tengok dia duk garu2 ni.. Nasib baik doktor kata takde apa2, alergik kot..

Emm, risau bila family kena apa2 musibah ni..

Subscribe to receive free email updates:

8 Responses to "Kena Pergi Klinik Lagi"

  1. Allahuakbar.. mudah2an dilindungi sentiasa.. aamiin..

    BalasPadam
  2. mudah-mudahan segalanya selamat..

    BalasPadam
  3. mudahan segera sembuh...

    BalasPadam
  4. get well soon...sekrang nie dah musim pelbagai penyakit...

    BalasPadam
  5. semoga cepat sembuh ... aaamin . musim hujan ni mmg kena bermusuh sikit dgn nyamuk .

    BalasPadam
  6. semoga dilindungi oleh Allah dan semoga sembuh dari penyakit..

    BalasPadam
  7. Perlu ambil langkah berjaga-jaga. Eloklah pergi klinik awal.

    BalasPadam