Menghilangkan Stress Dengan Game

17/12/2013 

Assalamualaikum..

Apa khabar korang, Alhamdulilah selamat gak samapai Paka.. Rasa tak cukup jer balik bercuti sekarang ni.. Rasa cepat sangat.. Tap rindu rumah kat sini lak..hehe.. Macam2 jer aku ni..
Ni la kerja aku sehari dua duduk kat kampung ni.. Kalau takde pergi mana2, asyik dengan game jer.. Syok tau main game bola ni.. Hilang stress aku, lebih2 lagi anak saudara pun balik gak.. Memang kebabow la..haha..

Korang tengok reaksi anak saudara aku, budak yang kecik tu.. Fuh, bila dapat main.. Kepala tu macam tak leh control jer..haha..

Memang gembira bila dapat berkumpul macam ni.. Ingat lak masa2 aku kecik2 dulu.. Walaupun duit penting, family lagi penting kan.. Betul tak..hehe..

Subscribe to receive free email updates:

10 Responses to "Menghilangkan Stress Dengan Game"

  1. memang bila main game kurang la strees kita sebab tak perlu pk pape tp ada gak yang stress bila kalah..haha

    BalasPadam
  2. Saya tak pandai sangat main game bola ni.

    BalasPadam
  3. ade geng mmg best la men gamee..

    BalasPadam
  4. dulu ya..tp skrg stress = tidooooo

    BalasPadam
  5. Best jadi budakkan tak ade stress langsung..ingat nak main je..

    BalasPadam
  6. betul tu...main game boleh menghilangkan stress..tapi kadang kala kalau tak dapat masuk next level boleh stress gak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  7. tua ke muda ke, bila main game, semua benda lupa...haha

    BalasPadam
  8. Errmm.. idah tak suka la main game kat tv nie... tapi kalau kat pc/hp punya tu suka...
    ada ps2 kat rumah... since beli ada la kot pakai 3-4 kali.. pastu berbungkus jer.. tak bukak2... :)

    BalasPadam
  9. game utk hilang stress mmg berkesan cuma takut tak leh nak berhenti lak ... heheheee .

    BalasPadam
  10. tak pandai main game,baik kat tv atau kat mana2..hehehe..

    BalasPadam