Biskut Raya


Salam ramadan buat pembaca blog ini..sehari dua ni rasa dunia maya makin sunyi lak.. Mungkin ramai yang balik kampung.. Sedang berseronok dengan family masing2.. Seronok shopping pakaian raya..hehe.. Tapi hari ni nak cerita tentang biskut raya.. Seronok semalam buat biskut raya.. Tapi tak banyak la.. Nama biskut tu aku lupa.. Sebab bukan aku yang buat tapi akak aku.. Aku bahagian tengok jer..hehe

posted from Bloggeroid

Subscribe to receive free email updates:

9 Responses to "Biskut Raya"

  1. Nampak macam biskut dahlia. Btw, biasalah menjelang nak raya ni.

    BalasPadam
  2. seronoknya buat biskut raya... saya tiap2 tahun beli nak membuatnya tu memang tak dapatlah...hehehe

    BalasPadam
  3. plus tlg makan kan? :p :p

    BalasPadam
  4. akak panggil biskut dahlia.. suka makan kuih ni.. sedap.. :D

    BalasPadam
  5. hhehehehehe..ada 2je jie..inagtkan jie yang buat..

    BalasPadam
  6. wahh bestnya buat kuih sendiri :)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum....
    Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Semoga bergembira disamping keluarga tercinta. Maaf zahir & batin =)

    BalasPadam
  8. Ya, dah semakin sunyi. Bahagian makan pula siapa?

    BalasPadam
  9. wahhh... ingatkan jie yang buat...

    BalasPadam