Pengomen Julai

Assalamualaikum..

Terima kasih pada pengomen terbanyak bulan ini.. Hari ini baru aku berkesempatan letak widget pengomen julai blog ni..Walaupun dah nak masuk tengah bulan..hehe.. Maaf sangat2.. Widget pengomen yang aku letak sebelum ini tiba2 jer hilang..Tak tau la sama ada aku terdelete ke atau tak.. tak sangka blog macam aku ada gak orang komen.. Aku rasa macam syok sendiri jer masa menulis..

Tq pada yang selalu komen n support blog ni tak kira la sama ada silent reader ke.. Siapa2 pun,janji singgah blog ni.. Nak bagi hadiah tak mampu lagi.. Mampu letak dekat sidebar jer..Kalau ada rezeki lebih,aku bagi sesuatu ea..huhu.. Okey la.. Kerja sedang menanti ni...

Subscribe to receive free email updates:

9 Responses to "Pengomen Julai"

  1. Macam tak percaya je, Tetamu Istimewa duduk nombor 2 tu.

    Walau apa-apapun teruskan menulis.

    BalasPadam
  2. baguslah tu...tandanya ada juga pengunjung dan pengomen setia :)

    BalasPadam
  3. Wah..nama saya pun terselit jugalah..hehehe
    Terima kasih banyak2 ya

    BalasPadam
  4. tahniah kepada semua pengomen yang tersenarai... *_^... hari ni baru berkesempatan melawat ke sana sini sinun di blog...he he he...

    BalasPadam
  5. tahniah kepada mereka yang tersenrai :)

    BalasPadam
  6. ehhehhxD nama saya ada la...whahhahaxD lama x dtg sini..line nazak! kekekke

    slm lebaran..duit raya? =p

    BalasPadam
  7. yes..kathy tersenarai lagi...

    BalasPadam
  8. hee...tak perasan ada jgk ye nama kite...=D

    BalasPadam