Peminat Bola Sepak

19.2.2014

Assalamualaikum..
Perghh, berbaloi aku datang Stadium Selayang ni..

Lagi berbaloi beratur panjang semata-mata nak beli tiket bola sepak antara Kelantan lawan PKNS.. Peminat setia katakan..hehe.. Korang caya tak..

hehe.. Takde la, aku gurau je.. Tak larat aku nak drive jauh2 semata2 nak tengok bola.. Rasa buang masa.. Baik tengok live kat TV, lagi power..

Tapi aku sokong peminat yang drive jauh2 semata2 nak bagi sokongan pada pasukan masing2.. Peminat setiakan.. Aku tabik peminat macam ni..hehe.. Ini baru nak menaikkan bola sepak negara kita..

Best tengok Kelantan lawan PKNS semalam.. Saling berbalas jaringan..

Bagi aku sebagai peminat Kelantan.. Berdebar-debar gak.. Tapi nasib menyebelahi Kelantan dengan agregat 6-5.. Pemain PKNS memang terbaik, lebih2 lagi penyerang import..

Tahniah 4 pasukan ke separuh akhir Piala FA..

Subscribe to receive free email updates:

20 Responses to "Peminat Bola Sepak"

  1. sejak tinggalkan astro dan pakai unifi, susah dah dah nak tengok bola kat tv. hypptv tak beli kot siaran bola kat tv1. streaming pulak sangkut. maybe sbb ramai tengok online jugak..

    BalasPadam
  2. Semoga semangan kesukanan berterusan dgn kebaikan semuanya.. :)

    BalasPadam
  3. Ada tengok live di TV 1..memang sengit perlawanan..

    BalasPadam
  4. :D Tak mengikuti perkembangan bola pun... hik3x...

    BalasPadam
  5. semnagt jgk tengok bola. tp x pernah smpai stadium.

    BalasPadam
  6. tahniah kelantan..hehehe..

    BalasPadam