Juara Tennis Open Australia 2015

Assalamualaikum..

Aku tahu ramai yang minat tennis walaupun tak tahu pengiraan mata sukan tesebut..hehe..


Dan hari ni berakhir la Tennis Open Australia 2015 yang bermula pada.... Entah aku lupa..hehe, baru berakhir sebentar takdi (1 Januari 2015). Rasanya lebih pada seminggu gak aku berada di Australia, tonton secara dekat bintang-bintang Tennis dunia ni..haha..


Dalam mimpi jer la aku boleh jumpa dorang..haha, aku tahu korang dah percaya..


Juara Tennis Open Australia 2015

Juara Tennis Open Australia 2015

Juara Tennis Open Australia 2015, single men Novak Djokovic. Lama betul perlawanan tennis ni, dari pukul 4.50 pm sampai la 8.00 pm, ada dalam 3 jam lebih baru habis. Korang perasan tak, nak main sukan ni stamina memang kena kuat

Eh..Lupa nak bagi tahu,perlawanan final 
Tennis Open Australia 2015 antara  Novak Djokovic vs Andy Murray..


Sponsor
Rahsia Blogger Biasa-Biasa Menjana Lebih 100 Komisen Dengan Klikjer! Klik Sini
Buat Duit dengan Affiliate - Kitab Teknik SEO Merah Jambu ! Klik Sini 
Panduan Setting Domain .MY Di Blogspot! Klik Sini 

Kalau korang nak tahu,Tennis Open Australia ialah perlawanan pembukaan musim untuk tahun 2015, pembukaan musim yang bertuah untuk Novak Djokovic dan hari yang bertuah untuk aku jugak..

Korang tengok aku macam pakar Tennis kan..haha, aku pelik gak dengan sistem pengiraan mata sukan ni. Sistemnya macam teknik SEO jer, nak template mesra SEO la, Google Panda la, teknik buat duit dengan SEO la dan macam-macam lagi..

Okey, tu jer kot, aku tulis pasal juara "single men" je la..

Subscribe to receive free email updates:

7 Responses to "Juara Tennis Open Australia 2015"

  1. hoho..juara lagi dia ehh. hehe

    BalasPadam
  2. letih tgk tenis ni berbanding badminton ...

    BalasPadam
  3. Tennis ni.. kalau main game dia memang minat la.. haha

    BalasPadam
  4. Lama tak main tennis ni.. dah pancit rasanya skrng ni klu main huhu.. :D

    BalasPadam
  5. kalau novak bertemu murray memang selalu ramai dan lama

    BalasPadam
  6. Kakak kalau berita sukan ni memang jarang mengikuti tau
    Cuma bila bola sepak JDT bertanding aje kakak macam tengoklah juga sebab temankan abang hihi..

    BalasPadam