Cari Template Mesra SEO

Assalamualaikum..

Hari jumaat ni, harap-harap warga blogger dalam keadaan sihat belaka..

Pagi takdi, sampai la ke tengah hari duk mengadap blog, duk ejes coding-coding template tapi tetap tak jadi..hehe. Sebenarnya nak bagi blog aku mesra SEO sikit, ringan dan cepat loading, korang masuk blog ni loading okey tak ?

Kena belajar la sikit ilmu SEO ni, nak bagi cepat sikit terindek di google tu, traffik banyak masuk, mudah sikit nak buat duit online sama ada letak iklan atau affiliate. Aku pun tak reti pasal ni, mungkin satu hari nanti aku terangkan..

Aku cuma nak share dengan korang satu blog dari Indonesia, dalam seminggu ni aku duk godek-godek blog tersebut. Cantik template mesra seo yang diubahsuai, tunggu korang download jer..

Template Mesra SEO
Template Mesra SEO

Salah satu contoh template yang terdapat di sana, banyak lagi koleksi template mesra seo, korang rajin-rajin la cari rahsianya,

Iklan 
Rahsia Blogger Biasa-Biasa Menjana Lebih 100 Komisen Dengan Klikjer! Klik Sini 
Buat Duit dengan Affiliate - Kitab Teknik SEO Merah Jambu ! Klik Sini 
Panduan Setting Domain .MY Di Blogspot! Klik Sini

Hebat dia bermain dengan coding ni, ingat senang ke nak ubah, bukan calang-calang orang dapat buat ni, terima kasih pada beliau kerana memberi dengan percuma, bertambah la koleksi template mesra SEO dalam simpanan aku..hihi..


Link ke blog beliau  >>> contohblognih.blogspot.com

Subscribe to receive free email updates:

20 Responses to "Cari Template Mesra SEO"

  1. gua guna yang biasa-biasa aje.

    tapi ok gak nih. leh gak try untuk projek lain nanti.

    BalasPadam
  2. cantik dan ringkas, responsif tak untuk mobile?

    BalasPadam
  3. template blog ni pun ringkas dan menarik juga

    BalasPadam
  4. Menarik juga nie.
    Saya masih baru lagi bab seo nie.

    BalasPadam
  5. Memang hebat blogger ni Jie... terbaik.
    Adjust koding jngn lupa save template dulu.. apa2 hal terjadi boleh jadi setengah gila nanti hehee.. :D

    BalasPadam
  6. tukar wordpress.. lebih berSEO gitu..

    BalasPadam
  7. kalau nak tau blog load laju atau tak, bleh try tool.pingdom.com

    BalasPadam
  8. Hebat ni jie..

    BalasPadam
  9. Singgah pagi di sini...hebat ni tapi saya tak reti lagi tentang seo ni...

    BalasPadam
  10. macam pernah nampak aje theme nih.

    kat mana eh..

    BalasPadam
  11. Menarik jugak template ini, boleh la cuba-cuba testing, loading pun laju.

    BalasPadam
  12. Menarik info template ni, tq!

    BalasPadam
  13. themenya ini bayar atau free ?

    BalasPadam