Promosi Affiliate Jobdirumah

Emm, aku anggap semua orang dah tahu pasal Jobdirumah ni..

Sebagai blogger kalau tak tahu pasal ni, entah la nak cakap pe, biar korang google sendiri..


"Loni" mula aktif promosi Jobdirumah..


Haru biru aku nak login web Jobdirumah, walaupun lama dah daftar tapi lupa pulak password, nasib baik jumpa..hehe..


Pengajarannya, bila daftar sesuatu program, contoh macam Jobdirumah, jangan lupa salin dan simpan..hehe..



Aku baru belajar buat duit online melalui blog ni, hanya di blog jer aku pandai promosi, kalau di facebook atau email, tak pandai aku. Satu kelebihan kalau dapat menguasainya, lagi tinggi peluang dapat komisen Jobdirumah..


Dan dapat membantu abang-abang atau kakak-kakak diluar sana yang mencari pendapatan sampingan, maklum la kita dah masuk dunia GST..hehe..



Dapat membantu aku gak..hehe, 


Lapor, jom makan Claypot Noodles Soup yang sedap..

Menikmati Claypot Noodles Soup

Subscribe to receive free email updates:

11 Responses to "Promosi Affiliate Jobdirumah"

  1. nak try, tapi belum ada sifu yang betul2 bole ngajar lagi bab job dirumah ni..huhu

    BalasPadam
  2. sedapnya mee.. nak try buat la

    BalasPadam
  3. tp yui msh xatu psl jobdirumah tu..hihi.. tkpe t google

    BalasPadam
  4. pernah juga terima komisen dari JDR ni...tapi sekali jer laaaa....hmm

    BalasPadam
  5. Oooo... camtu rupanya... ingatkan apa kena mengena jdr dengan mee sup tu

    BalasPadam
  6. Pernah promosi tapi belum ada hasil lagi.

    BalasPadam
  7. all the best. banyakkan promosi. practice make perfect ;)

    BalasPadam
  8. Semoga berjaya yea..affiliate ni dah banyak bagi pendapatan pasif kepada blogger

    BalasPadam
  9. Huhu..dah lama saya tak buat promosi menda ni..

    BalasPadam
  10. Ada blog boleh la selit-selit promosi JDR ni, mana tau ada rezeki masuk jugak 2 3 sales

    BalasPadam