Jana Pendapatan Dengan Bisnes Burger

Bila difikirkan, banyak peluang untuk mencari pendapatan sampingan yang boleh diusahakan oleh kita walaupun modal kecil jer. Contoh seperti Bisnes Burger. Kalau tengok tempat tinggal aku sekarang, banyak gak yang dah buka gerai burger dan mampu Jana Pendapatan Dengan Bisnes Burger..

Entry terkait : Cara Mulakan Bisnes Burger

Potensi keuntungan bisnes burger ni cerah jer kan..


Kalau korang berminat dengan bisnes burger, ada satu panduan yang boleh di jadikan rujukan. Panduan Bisnes Burger yang ditulis oleh Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly..
Jana Pendapatan Dengan Bisnes Burger
Gerai burger yang awesome dan tak memerlukan modal yang besar. Boleh berniaga sorang diri, tak payah keluar modal cari pekerja. Di situ dah boleh jimat dan ada yang mampu jana pendapatan sehingga 4 angka dengan bisnes burger..

Jana Pendapatan Dengan Bisnes Burger

Selalunya bila berniaga burger, gerai dibuka antara 8.00pm hingga 1.00am. Aku ambik waktu gerai yang dibuka oleh sepupu. Antara 5 jam saja waktu berniaga, sesuai sangat untuk berniaga partime atau full time..

Entry terkait : Kisah Jual Burger

Gerai dia pun makin maju, kalau tengokkan dari hari ke hari, memang semakin maju..

Nak buka gerai burger bergantung jugak pada lokasi yang strategik, pilih lokasi yang sesuai. Tu belum sentuh pasal resepi burger atau cara-cara membuatnya. Jadi, kalau boleh dapatkan Rahsia Bisnes Burger..

Kesimpulan

Jangan pandang rendah dengan potensi bisnes burger ni, Ada yang telah menjadi usahawan yang berjaya walaupun jual burger saja. Kalau korang berminat, apa salahnya mencuba..

Banyak tips bisnes burger yang boleh korang serap dan praktikkannya. Dan dapat tersenyum puas dengan usaha yang telah dilakukan. Klik link dibawah untuk ke lawan web beliau..

Klik Sini >> Panduan Bisnes Burger

Subscribe to receive free email updates:

4 Responses to "Jana Pendapatan Dengan Bisnes Burger"

  1. kdg kalau terlalu byk gerai kat area yg sama pun tak ok gak.. mmg persainagn sihat tp byk fkotr kena fkir..

    apa pun, usaha itu pntg kan..

    BalasPadam
  2. kalau rajin berniaga berger mmg menguntungkan..

    BalasPadam
  3. Bisnes burger menguntungkan jika berniaga di tempat stategik dan boleh untung berganda-ganda.

    BalasPadam
  4. Berniaga burger ni nampak simple tapi boleh jana beribu2 sebulan kan..

    BalasPadam