Panduan Mulakan Bisnes Burger

Artikel kali ni nak share pada orang yang memang berminat untuk berniaga burger, tapi tak tahu cara untuk memulakannya. Orang kata ZERO dalam bisnes burger, tak tahu apa-apa atau tahu makan burger jer..haha. Semoga Panduan Mulakan Bisnes Burger dapat membuatkan korang selangkah ke depan..

Entry Terkait : Cara Mulakan Bisnes Burger

Kalau kat tempat aku ni, macam-macam nama kedai burger diberikan. Contoh kedai burger celup, kedai burger lecoh, kedai burger RM2 dan macam-macam lagi la. Kedai favorite aku burger celup, walaupun mahal sikit tapi best..

Burger biasa RM3, okey la tu kan..

Kalau burger best, mahal pun orang beli..
Panduan Mulakan Bisnes Burger


Panduan Mulakan Bisnes Burger

Panduan Mulakan Bisnes Burger ini telah ditulis dalam bentuk ebook oleh Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato. Senangnya dalam bentuk ebook ni korang boleh save di handfone dan boleh baca di mana-mana..

Beruntungnya sekarang ini dah ada orang yang sudi keluarkan panduan tersebut. Kalau korang berminat untuk menceburi bidang ini, ambil la peluang kutip seberapa banyak ilmu dalam panduan tersebut..

Antara Perkara Yang Di Bincangkan Dalam Panduan Mulakan Bisnes Burger

  1. Penerangan pengenalan kepada potensi besar perniagaan burger jalanan yang boleh dijadikan sebagai ‘alat’ untuk anda mencapai status Jutawan Senyap.
  2. Pembongkaran 9 kelebihan bisnes burger tepi jalan berbanding perniagaan makanan restoran atau apa-apa jenis perniagaan pun yang selama ini hanya Jutawan Senyap sahaja yang tahu!
  3. Pendedahan 3 strategi ‘SUPER-POWERFUL’ yang wajib anda lakukan untuk mencapai pendapatan 5 angka setiap bulan daripada bisnes burger anda.
  4. 5 aspek pengurusan yang wajib anda tahu dan amalkan dalam bisnes burger anda agar perjalanan anda menuju sasaran pendapatan 5 angka sebulan menjadi lebih mudah
  5. 18 ciri-ciri sebuah stall burger yang bagus perlu anda ketahui untuk menarik perhatian prospek dan pelanggan anda dengan mudah tanpa susah-susah anda ajak mereka beli burger anda. Mereka dengan rela-hati akan hadir ke stall burger anda bagaikan ‘kena pukau’ walaupun anda tidak menggunakan sebarang Ilmu Hitam dalam bisnes
  6. Dan banyak lagi..


Kesimpulan

Kalau diperhatikan, kebanyakkan yang berniaga burger sekarang dari generasi anak-anak muda. Contohnya di pasar malam..

Ada jugak kawan aku yang buat BISNES BURGER ni..

Berminat? Terus klik banner yang aku berikan dibawah ni. Semoga dapat berikan korang panduan untuk memulakan bisnes burger dan berjaya dengannya.

Subscribe to receive free email updates:

8 Responses to "Panduan Mulakan Bisnes Burger"

  1. nowadays byk sgt bege dah..
    so, mmg kne fkir nama bege yg menarik and persembahan bege yg mnrik
    kalau bege bodoh je mmg slow sikit la bisnes ..hehe :)

    BalasPadam
  2. semalam baru makan burger. Sekarang dah rm3 satu burger biasa je. Memang sesuai sgt kalau buat bisnes burger ni.

    BalasPadam
  3. jual bisnes pun boleh masyuk kalau kena strategi nya

    BalasPadam
  4. besar gila beger tu. bak sikit.

    BalasPadam
  5. bureger pun dah pelbagai sekarang ni..dlu setakat ada berger ayam ,daging benjo...

    BalasPadam
  6. Mak aiii.. Besar gedebak burger dalam gambar tu.. Open table terus..haha

    BalasPadam
  7. Berger besar macam tu... fuh boleh makan ramai-ramai ni

    BalasPadam