Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan

Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan. Tahun lepas, rezeki untuk admin. Majikan admin memberi sedikit saham untuk bekerja-pekerja mereka. Ada yang dapat ada jugak yang tak dapat. Tapi nasib baik tahun lepas admin dapat walaupun sedikit..huhu..

Bukan senang orang nak bagi, kan..

Berapa unit atau log yang admin dapat biar la rahsia.. huhu. Apa yang penting admin sudah ada akaun CDF. Lepas ini boleh la dalami ilmu belajar cara main saham dengan betul. Sejujurnya admin buta terus dalam pelaburan saham lebih-lebih lagi saham Malaysia..


Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan


Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan

Apa yang pasti, selepas jual beli saham yang admin miliki. Boleh tahan untungnya. Lagi terbuka fikiran admin, ini la sebabnya ramai yang join perlaburan saham. Kena cara betul main saham, banyak sungguh untung yang diperolehi..

Lagi banyak modal, lagi besar untung..

Tapi nak dapatkan ilmu belajar saham ini memerlukan pengobanan, kan. Habis wang ringgit, masa, ditipu dan tenaga itu biasa dalam mencari ilmu dan pengalaman jual beli saham online..

Nak dengan tak nak saja..

Admin pun ada jumpa satu panduan belajar saham dalam bahasa Malayu yang ditulis oleh Khairul. Banyak pengalamannya dalam saham Malaysia dari tahun 2003 lagi, sekarang ni sudah tahun 2017. Banyak tahun dah ! Admin rekemen ada baca Panduan Main Saham ini..

Kelebihan Panduan Atau Cara Membeli Saham

yup, rekemen admin. Tapi ia bukan untuk yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia saham, panduan ini lebih ppada yang sudah ada basic dalam pecaturan saham. Apa yang boleh admin kongsikan secara ringkas kelebihan dalam rujukan jual beli saham online tersebut. Antaranya ialah..

  • Macam mana beliau menguji dan melakukan eksperimen sendiri semua formula-formula yang dinyatakan di dalam buku tersebut dengan menggunakan wang yang ada..
  • Menjumpai satu kaedah yang membolehkan saya mengetahui dengan terperinci tentang setiap kenaikan dan kejatuhan saham yang berlaku di pasaran saham Malaysia..
  • Beliau menggunakan teknik "swing trasing"..
  • Dimana, saya akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday..
  • Bagaimana mahu menganalisa carta saham sesebuah syarikat dan bilakah masa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya..
  • Anda akan didedahkan dengan 3 element penting dalam menganalisa pasaran saham..


Amacam ? Sudah baca secara ringkas..huhu..

Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan

Teknik Bermain Saham 
Dalam pelaburan saham yang diceritakan oleh Khairul, pelbagai teknik dan kaedah yang digunakan sehingga betul-betul menjumpai teknik yang berkesan dalam mendapatkan keuntungan dalam pelaburan saham yang beliau laburkan..

Apakah teknik tersebut ?


Menggunakan teknik "Swing Trading". Dimana, beliau akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Anda boleh perhatikan teknik tersebut melalui transaksi yang dilakukan dalam rujukan panduan saham tersebut..

Jadi..

Main saham ni seronok bila dapat jual dengan harga tinggi dan untung pun lumayan, kan. Siapa pun mahu tapi pasti ada risikonya. Lagi la potensi rugi kalau main saham tapi tiada ilmu dalam saham ini..

Ilmu tersebut boleh anda dapatkan melalui link Panduan Main Saham ini. Dan jadi la seorang permain saham yang berkaliber..

Sekian..

Terima kasih membaca artikel Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan..

Subscribe to receive free email updates:

4 Responses to "Cara Main Saham Yang Betul Dan Menguntungkan"

  1. orang kata..main saham boleh kaya

    betul kan apabila main saham dengan modal yang besar

    BalasPadam
  2. ms kecik2 dulu sy igt saham ni org kaya je boleh invest hehehe tp apa2 pn kita kena ada ILMU dulu baru laa boleh menjebakkn diri dlm saham ni. kalau x de nnt terang2 kena tipu... ;-)

    BalasPadam
  3. eloklah ada ilmu sebab main saham melibatkan banyak duit.

    BalasPadam
  4. Nak men saham ni kena juga tahu selok belok dgn syarikat yg kita labur...dgn adanya panduan ini mudah tahu cara yg btoi main saham.

    BalasPadam