Kenapa Dengan Huggies Dry Pants

Kenapa Dengan Huggies Dry Pants. Semenjak menjadi Papa yang Mithali ini, banyak sangat pengalaman dan benda baru nak kena belajar berkaitan dengan bayi..

Ada saatnya sampai tak tahu nak buat apa-apa..haha..

Dari penjagaan kesihatan, cara mandi, susuan, pampers dan sebagainya nak kena ambil tahu. Bertuahnya mereka-mereka yang telah menjadi Papa Mama ini. Tapi dalam artikel ini admin nak cerita pasal pampers Huggies..


Kenapa Dengan Huggies Dry Pants XL44 x 3 Super Jumbo pack

Pengalaman Menggunakan Huggies Dry Pants

Dulu, sebelum menjadi pengguna pampers Huggies. Ada la menggunakan beberapa pampers dari jenama lain. Bukan jenama lain tidak bagus tapi setelah menggunakan Huggies Dry Pants. Pampers ini sesuai dengan anak admin baik dari segi kebocoran, tahan lama, selesa dipakai dan harganya..

Harga berlainan dari kedai-kedai berlainan..

Biasa admin beli Huggies Dry Pants yang bersaiz XL RM31.00. Paling murah admin jumpa RM30.60, ada kedai yang jual sampai RM35. Untuk sebulan admin peruntukkan 3 pet pampers jenis ini yang harga keseluruhan RM93. Kalau macam ini lagi jimat beli online dari Lazada..


Kenapa Dengan Huggies Dry Pants



Lagi Jimat Beli Pampers Huggies Dry Pants Secara Online

Jadi sekarang ini, admin beli Huggies Dry Pants XL44 x 3 Super Jumbo pack secara online dari lazada saja. Dapat jimat wang sekurang-kurangnya RM8, dapat jimat minyak kereta lagi..huhu..

Pasti ramai yang pakai Huggies, kan..

Dengan pembelian Huggies Super Jumbo ini, terkini semua saiz masih belum Sold Out lagi. Dapat lah diskaun lebih kurang 25%, jika anda memang menggunakan pampers jenama huggies atau ingin bertukar ke huggies. Boleh ke link Huggies Dry Pants ini..

Sekian..

Terima kasih membaca artikel Kenapa Dengan Huggies Dry Pants..

Subscribe to receive free email updates:

7 Responses to "Kenapa Dengan Huggies Dry Pants"

  1. saya pun suka survey harga pampers kat lazada..kdg2 lebih jimat beli online..

    BalasPadam
  2. diapers mmg mahal. sbb tu ramai yg pilih beli kat lazada

    BalasPadam
  3. Di Lazada memang harga agak murah compared yang jual di supermarket kan

    BalasPadam
  4. Huggies mmg bagus.. kualiti berbaloi dgn harganya :)

    BalasPadam