Review Ebook Rahsia Taobao

Review Ebook Rahsia Taobao. Buat anda yang belum mengenali ebook rahsia taobao ini, admin akan cuba terangkan secara ringkas apa kegunaan ebook ini. Tapi, rasanya ramai yang sudah tahu kenapa ebook ini diterbitkan dan pastinya ramai yang sudah baca, kan..

Memang sah ramai yang sudah baca..huhu..

Bertuahnya anda adanya Ebook Rahsia Taobao, ebook ini membongkar rahsia untuk anda memborong barang murah secara online dari China. Borong secara online, ya. Bukan kena travel ke negara tersebut untuk mencari barang dalam bisnes online anda..


Review Ebook Rahsia Taobao


Review Ebook Rahsia Taobao

Ebook aweosome Rahsia Taobao ini telah ditulis oleh Tuan Nigel Ong. Setelah bertahun-tahun mengusahakan perniagaan online dan offline, bertahun-tahun memborong barang murah secara online, salah satunya melalui web Taobao.com..

Boleh katakan beliau sudah "masak" dalam bidang ini..

Dari situ lah beliau ingin berkongsikan ilmu tersebut dengan mereka-mereka yang berminat dalam perniagaan dan ingin tahu cara borong barang murah secara online dengan betul. Akhirnya Ebook Rahsia Taobao berjaya diterbitkan. Ia sangat sesuai untuk anda yang ingin berniaga secara kecil-kecilan dan ingin import barang secara sederhana..

Kelebihan Ebook Rahsia Taobao

Berikut secara ringkas kelebihan, limu, cara dan rahsia yang dikongsikan oleh Tuan Nigel Ong melalui panduan rahsia taobao. Jika anda betul-betul berminat dalam selok belok borong barang murah, seharusnya anda belajar. Antara rahsianya ialah..

  • Rahsia 1 : Teknik Mencari Produk Pasti Laku
  • Rahsia 2 : Produk Yang Perlu Dielakkan!
  • Rahsia 3 : Langkah Demi Langkah Membuat Pembelian Di TaoBao.com 
  • Rahsia 4 : Cara Menjual Produk Yang Telah Diborong Secara Online!
  • Rahsia 5 : Proses Jualan & Teknik Meng"Ayat" 


Dan..

Bonus istimewa dari beliau..

  • BONUS #1 : Panduan Meledakan Jualan Menggunakan Fanpage
  • BONUS #2 : Kajian Kes - Sports Armband Untuk Smartphone
  • BONUS #3 : 8 Tips Emas Kejayaan Bisnes Borong Orang Cina
  • BONUS #4 : Rahsia 1688.com - Satu Lagi Lubuk Memborong Online Dari China


Jadi, ambil peluang ini menambah pengetahuan dan ilmu memborong dari China..

Kenapa Borong Di Taobao.com

Ada sebab-sebabnya kenapa Tuan Nigel Ong mengsyorkan borong barang murah secata online melalui web Taobao.com. Kenapa tidak borong online di alibaba atau aliskpress. Di sini admin terangkan secara ringkas..

1. Alibaba.com 
Di Alibaba.com, ianya adalah lebih khusus kepada pemborong-pemborong yang BESAR dimana, produk-produk disitu dijual dengan harga yang sangat rendah. Tetapi untuk membeli di Alibaba, secara purata, minimum kuantiti yang perlu dipesan adalah antara 500 unit hingga 1,000 ke 10,000 unit..

2. AliExpress.com
Manakala AliExpress.com pula, adalah untuk segmen pengguna (consumer) dimana, di AliExpress.com, anda boleh membeli produk pada kuantiti yang sedikit, tetapi dengan harga yang agak mahal. Ianya sebenarnya sebuah website yang disasarkan kepada pengguna-pengguna di U.S yang mahu membeli barang dari China secara terus..

3. Taobao.com
TaoBao.com pula, adalah di tengah-tengah... ianya adalah khas untuk pemborong-pemborong kecil yang mahu memborong secara kecil-kecilan. Di TaoBao.com, anda boleh memborong barang dari 5 unit hinggalah kepada beberapa puluh unit. Harganya pula adalah tidak terlalu mahal seperti AliExpress dan juga tidak terlalu murah seperti Alibaba.com . Jadi ianya "just nice!". Sangat sesuai untuk pemborong-pemborong kecil mendapatkan bekalan bagi memulakan perniagaan mereka secara kecil-kecilan..

Okey..


Harap anda faham..

Rahsia borong online pun anda sudah tahu, bila-bila masa anda boleh beli barang dan menjualnya di kedai-kedai atau online shop. Jika anda baru nak mulakan bisnes, macam mana nak cari pembekal pun anda sudah tahu..

Berbekalkan sedikit modal..

Akan munculnya bisnes online anda..huhu. Jika berminat selok belok borong dan borong, boleh klik Ebook Rahsia Taobao ini..

Sekian..

Terima kasih membaca artikel Review Ebook Rahsia Taobao..

Subscribe to receive free email updates:

3 Responses to "Review Ebook Rahsia Taobao"

  1. Tak payah guna 'orang tengah' lagi.

    Beli barang murah china sendiri. Online je.

    BalasPadam
  2. good info bg sesiapa yang nak mula berniaga :)

    BalasPadam