Kerepok Lekor Sukaramai

Assalamualaikum..

Biasanya kalau aku balik kelantan ikut laluan lain tapi hari itu aku ikut jalan pantai.. Bila ikut jalan pantai ni mesti nak beli kerepok lekor.. Buat balik ole2 sikit.. Ada juga yang kirim..hehe..



Kalau sampai Batu Rakit (Terengganu).. Walau pun berderet kedai dekat situ..Kedai ni la aku suka singgah, kerepok lekor Sukaramai.. Kerepok lekor dia memang best.. Family aku memang suka.. Tau jer aku nak balik mesti ada yang nak pesan.. Beli jer la..huhu.. 

Senang jer nak cari kedai ni.. Sudah la tepi jalan, ada signboard sekali dengan sampan besar pulak tu.. Mesti jumpa punya.. Mujur la masa aku beli tak ramai orang.. Kalau hari cuti ni, berpeluh la aku beratur..

Subscribe to receive free email updates:

20 Responses to "Kerepok Lekor Sukaramai"

  1. Sedap mkn keropok lekor, especially klu waktu hujan ptg2. Mkn time panas cecah sos, minum teh o... best :)

    BalasPadam
  2. cik akak kirim beli boleh...hihi

    BalasPadam
  3. adoii..terangganu pun blum sampai lagi..hehehe

    BalasPadam
  4. keropok lekor ni mmg femes =)

    BalasPadam
  5. Belum pernah lalu jalan pesisir pantai di Trengganu, dikatakan...sangat cantik pemandangannya.
    Keropok lekor juga kegemaran saya, dapat yg fresh mesti best!

    BalasPadam
  6. fae sukaaa makan keropok lekorr. nyum nyum. hehe.

    BalasPadam
  7. Mieya tak pernah jejakkan kaki lagi ke sana ..

    BalasPadam
  8. suka makan keropok lekor..

    BalasPadam