Layan Anime Movie Terbaru

Assalamualaikum..


Cuba kawan2 teka aku layan cerita apa..hehe.. Mesti tahu kan.. Anime ni satu masa dulu memang popular giler la.. Sebagai peminat setia anime ni, mesti la tengok.. 

Lama tunggu anime ni keluar online.. Keluar jer, terus aku download.. Lama gak tunggu nak complete, dalam 3 jam gak la.. Line tak berapa nak laju ler..Aku download dekat sini..Buat koleksi..haha.. 

Anime Dragon Ball, movie terbaru dari Akira Toriyama.. Tak salah aku ni movie yang ke 14.. Kecewa sikit jalan cerita dia.. Tak seperti yang aku harapkan tapi masih best lagi..hehe.. Kawan2 sudah tengok..

Subscribe to receive free email updates:

11 Responses to "Layan Anime Movie Terbaru"

  1. wa..feveret adik akak ni jie..

    BalasPadam
  2. wow da sampai 14??? banyaknya >.<

    BalasPadam
  3. wahh dragon ball terbaru ???wahh excited nak tengok nie

    BalasPadam
  4. boleh geng ngan anak buah nih . dlm lappy dia penuh dgn anime . kat astro pun ada channel animex 715

    BalasPadam
  5. Fav anak sy tu Jie.. kekadng dgn sy sekali layan tengok.. best :)

    BalasPadam
  6. saya tak minat dragon ball tapi sailormoon tu layan la juga walaupun selalu komplain tak logik..hahhaa

    BalasPadam
  7. aik?? ada yg terbaru lg ke?? dulu lyan jugak..bila tgok dh hbis..lyan naruto dan one piece lak =)

    BalasPadam
  8. lama tak layan kartun cenggini..

    BalasPadam
  9. Memang popular satu masa dulu. Saya pun suka tengok Dragon Ball.

    BalasPadam