Berhati-hati Dengan Denggi Ni

31.1.2014

Assalamualaikum..

Emm, dah hujung bulan rupanya.. Esok dah masuk bulan baru.. Syukur pada Nya, tak ada apa2 perkara buruk yang berlaku pada aku sekeluarga.. 

Cuma kakak aku je masuk ICU kerana deman denggi..  dah la sedang mengandung anak pertama.. Sekarang ni dah baik, keluar hospital dah.. 

Picture ni masa sedang menunggu di luar bilik ICU hospital Kota Bharu.. Aku harap korang pun sama.. Abang, kak ipar dan adik sedang tunggu turn nak masuk tengok.. Tak boleh nak masuk ramai2..

Kakak aku kena deman denggi buat kali ke 2.. tu pasal teruk.. Merebak sampai ke paru2.. Kesian tengok dia masa dalam ICU.. Tapi syukur la, umur masih panjang.. 

Korang jangan main2 walaupun deman biasa.. Elok jumpa doctor awal2.. Aku pun dah serik dengan denggi ni..

Subscribe to receive free email updates:

5 Responses to "Berhati-hati Dengan Denggi Ni"

  1. In Shaa Allah... huhhhh!!! Abak selsema jeni..

    BalasPadam
  2. mmg kne hati2..fmly abang syira berganti2 masuk wad

    BalasPadam
  3. semoga anak dalam kandungan terselamat dan ibunya cepat sembuh ... aaamin .

    BalasPadam
  4. semoga cepat sembuh..bahaya denggi ni..

    BalasPadam
  5. Memang bahaya ni.

    BalasPadam