Template Tahun Baru 2014

3/1/2013

Assalamualaikum..

Sempena masuk tahun baru ni.. banyak gak perancangan untuk blog aku ni..haha, perancangan la sangat..Apa2 pun aku kena buat slow2.. Banyak aku tak tau pasal blog ni.. So, aku mula kan langkah pertama dengan tukar template..

Bahagian header dengan post entry.. Apa pendapat korang dengan template ni.. Sebelum ni pakai caler biru, ni try caler merah lak..rase menarik jer caler ni.. Tak puas hati header jer.. Caler hijau.. Ada tak siapa2 yang ambik tempahan header, Boleh tak korang show kat aku..

Banyak kena edit lagi ni.. Pening kepala aku main dengan kode2 ni.. Sana sini cari tutorial tapi seronok.. Mungkin minat kot ni..


Bahagian sidebar masih okey kot, aku macam puas hati jer.. Takde perancangan nak ubah.. Tapi tak tau la, manusia ni cepat berubah..hehe..

Aku ingat nak tukar link blog dari blogspot ke dot com.. Hari tu ada hantar tiket ke Mercumaya tapi takde respon.. Ada tak kawan2 boleh tolong..


Subscribe to receive free email updates:

10 Responses to "Template Tahun Baru 2014"

  1. wahh cantiknya template ne..apa namanya ? kalau sudi kongsi

    BalasPadam
    Balasan
    1. maf acik..lupa lak bgtau tempalenya..ini link dia
      http://www.bloggertheme9.com/2013/10/responsy-blogger-template.html

      Padam
  2. I likeee... cantek Jie... nampak kemas jer :D

    BalasPadam
  3. boleh tukar ke dot com melalui KL Net.

    BalasPadam