Cari Ketenangan Dengan Bercuti

4/1/2013

Assalamualaikum..


Huhu.. Tiba2 suka lak.. Sebelum tulis panjang2, Letak dulu picture aku dengan wife.. Seingat aku jarang benar aku letak picture sendiri dalam blog ni.. Walaupun ini blog personal..

Cuma nak bagitau korang, aku nak pergi bercuti dalam 3,4 hari ni.. Esok mungkin bertolak.. Mungkin juga blog ni akan sunyi sepi gak.. Tapi aku akan cuba update.. Tu pun kalau ada masa terluang dan yang paling penting ada intenet..hehe..

Maaf tak sempat nak blogworking blog kawan2.. Nanti aku balik, In Shaa Allah aku singgah balik.. Tapi kena slow2 la.. Doakan aku selamat pergi dan balik..

Subscribe to receive free email updates:

7 Responses to "Cari Ketenangan Dengan Bercuti"

  1. selamat bercuti kepada jie dan wife.. :D

    BalasPadam
  2. selamat bercuti kepada jie dan wife.. :D

    BalasPadam
  3. selamat bercuti jie...skema benor gambo tu..hihi

    BalasPadam
  4. Selamat bercuti dan selamat pergi dan balik. Semoga beroleh kebahagiaan dan ketenangan.

    BalasPadam
  5. Slmt bercuti Jie.. semoga sentiasa ceria.. :)

    BalasPadam
  6. seronoknyer..2nd honey moon ker?

    BalasPadam