Ada Blog, Kena Komen ke ?

Assalamualaikum..

Sayangnya semalam, bintang tennis kita Roger Federer kalah di hari ke-5. Siapa yang mengikuti "OPEN AUSTRALIA 2015" mesti tahukan, sambil-sambil tu mengembara di blog kawan-kawan. Tapi Kena Komen ke

Hehe, itu atas aku atau korang la, biasanya aku ikut mood, kalau mood sangat-sangat positif, jadi panjang la komennya, kalau sebaliknya pandek jer, tak komen terus pun ada..hehe. Tapi still baca entry tersebut, Aku faham susahnya nak cari idea tulis entry..

"Say No To Copy Paste"
cara pasang komen di blog
Semalam malas nak buat entry, saja jalan-jalan dari satu blog ke satu blog, yang aku pasti banyaknya blog sekarang, pelbagai nichi ada, contohnya nichi Travel dari Saffuan Jaffar. Selepas baca, aku sedang berkira-kira ni nak buat percutian bajet ke Korea..

Sambil-sambil tu tinggalkan jejak (komen), Biasanya, aku set tinggalkan komen 10 hingga 20 sehari tapi selalu tak sampai..hihi. Sangat bagus tinggalkan komen di blog kawan-kawan, ini salah satu untuk blog kita dikenali. Kita nampak macam mesra alam kan, selalu je tinggalkan jejak, lagi-lagi blog itu cerita pasal buat duit online, muka aku sentiasa ada la..hihi..

Okey, nak sambung tengok Open Australia..

Subscribe to receive free email updates:

6 Responses to "Ada Blog, Kena Komen ke ? "