The Last: Naruto The Movie Di Pawagam

Assalamualaikum..

Okey, mesti ramai yang minat manga atau anime Naruto, Anime yang menjadi kegilaan ramai tak kira budak-budak atau orang tua, yang selalu menemaniku sejak zaman budak-budak lagi dan berita gembira untuk anda. The Last: Naruto The Movie akan ditayangkan di pawagam pada 29/1/2015..
The Last: Naruto The Movie

Cik, puan, makcik, abang, adik dan orang tnb. Kita gegarkan Golden Screen Cinema(GSC) yang terpilih di hari tersebut, TGV tak pasti ditayangkan atau tak tapi nampak macam takde. Ini antara filem-filem yang telah ditayangkan dan ditonton oleh aku..

Sinopsis The Last: Naruto The Movie
Dua tahun selepas peristiwa Perang Dunia Keempat Uzumaki, bulan mula turun ke arah bumi. Dengan bulan kini merupakan meteor yang akan memusnahkan segala-galanya di kesan, Naruto mesti menangani ancaman baru ini. Krisis ini adalah disebabkan oleh Toneri Ōtsutsuki, keturunan Hamura Ōtsutsuki berazam untuk menjalankan warisan nenek moyangnya. 
Beliau muncul dan menculik Hanabi Hyuga selepas gagal merebut Hinata, yang berharap untuk memberikan Naruto hadiah peribadi cinta - selendang merah dia rajutan dirinya dalam kenangan sebanyak satu Naruto digunakan untuk memakai kembali di Akademi - di Festival Musim Sejuk Konohagakure. Hinata adalah mengetuk tidak sedarkan diri dan selendang yang dia dibuat adalah rosak. Naruto, Hinata, Sakura, Sai, dan Shikamaru dikerahkan untuk pergi dan menyelamatkan Hanabi. Shikamaru juga diberikan sebuah jam khas yang diadakan hanya oleh lima Kage, yang nampaknya sedang mengira ke hari kiamat. Dalam perjalanan, 
Naruto secara beransur-ansur mula sedar konsep kasih sayang dan perasaan Hinata ini. Sasuke muncul semula melindungi Konoha dari meteor. Pada satu ketika, Toneri mencuri Byakugan Hanabi dan diimplan ke dalam soket mata kosong sendiri, menyedarkan Tenseigan dimeteraikan oleh keturunan Hamura ke atas alaf lepas. Beliau juga berjaya menangkap Hinata, mencadangkan perkahwinan ini; dia "menerima" tawaran itu, yang menyebabkan Naruto jatuh ke dalam kemurungan yang mendalam selepas teliti dipukul oleh Toneri.

Sinopsis yang diambil di wikipedia dan di translate oleh google..

Walaupun manganya dah tamat tapi anime masih diteruskan setiap minggu, jie lebih suka baca manga dari anime tapi filemnya tak pernah miss..hehe.The Last: Naruto The Movie ni bagi aku, nampak watak-wataknya makin matang, rekaan wataknya banyak berubah, boleh dikatakan serba baru la..

Tapi sayangnya TGV di Mesramall, Kerteh tidak ditayangkan, aku tumpang gembira untuk korang...

Subscribe to receive free email updates:

6 Responses to "The Last: Naruto The Movie Di Pawagam"

  1. Kakak ni dah tak minat itu semua Jie. Dah tua hihi...
    Kalau dah minat memanglah sebolehnya nak menonton kan..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum jie, teringat pula semalam borak dengan suami pasal naruto. hahaha dulu suka betul dia tengok cerita ni sampai skuter buat airbrush naruto ahhahaha

    BalasPadam
  3. Sygnya yui xminat anime mcm ni. Hehe

    BalasPadam
  4. errrgggg.. Serious xleh nak tunggu.. Peminat Naruto... Tapi nak tunngu kat internet lambat lg kot... ==

    BalasPadam
  5. layan naruto ye jie..

    BalasPadam
  6. nak layan anime memang lambat...sekarang pun baru episode 397...memang ambil masa beberapa tahun lagi nak habis ni tunggu anime...memang movie Naruto ni eksklusif ditayangkan di GSC saja...pawagam lain takde....memang akan gegar GSC lepas balik kerja nanti layan The Last : Naruto The Movie ni... :D

    BalasPadam