Domain Dan Hosting Terbaik

Bulan ni tamatnya domain aku untuk 1 tahun. Sebenarnya berkira-kira gak nak cuba pakai workpress, nak cuba yang baru dan test coding-coding dalam workpress ni, biar muka aku yang hansem ni berserabut sikit sebab pening main coding..haha. Google-google cari mana satu Domain Dan Hosting Terbaik..

Dulu register dengan NetKL dan tahun ni pun masih setia dengannya..
Domain Dan Hosting Terbaik
Bagi aku, NetKL ni antara pemberi domain dan hosting terbaik. staff dorang pandai buat kerja, tiket aku hantar cepat jer dorang balas, tu pasal aku masih setia dengan NetKL. Bukan sebab staff dorang comel-comel tau..haha.

Korang boleh share lagi dengan aku mana lagi web hosting terbaik..

Cuma rugi masih lagi tak pandai setting DOMAIN, harap dorang yang buat tapi kena upah la, kan bagus dorang bagi free..hehe.Mungkin panduan setting domain ni boleh membantu aku, korang dan makcik-makcik gentle yang dahagakan ilmu..

Subscribe to receive free email updates:

14 Responses to "Domain Dan Hosting Terbaik"

  1. Perkongsian yg menarik Jie.. :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum jue. jie pakai dot com.kan? teringin gak nak tukar ke domain tapi takut lepas tukar jadi malas nak update blog. ekekekeeee dulu pernah usha2 gak netKL ni. hihiii

    BalasPadam
  3. Blom pndai bab domain2. Miahahaha.eh yui xsedihla
    Itu hnya entry semata..

    BalasPadam
  4. saya msih guna domain blogspot... InshaaAllah nanti bolehlah tukar..

    BalasPadam
  5. Tak tau la bila nak tukar domain..

    BalasPadam
  6. Semua orang tidak mahu masalah.

    BalasPadam
  7. nak cepat suruh orang lain buat dan jika nak belajar boleh buat sendiri ..
    tetapi sediakan masa yang cukup dan hati yang tabah kerana proses try and error itu pasti ada untuk setup domain di hosting sendiri.

    BalasPadam
  8. confuse ni, tengok tarikh post macam 7 september, entri kata bulan januari, komen banyak bulan januari... aaarrrghhh kompius

    BalasPadam
  9. Saya bab ni tak berapa pandai bab ni.. Tulis blog aje pandai.. Huhu

    BalasPadam
  10. Kalau boleh setting sendiri memang jimat kan Jie?

    BalasPadam
  11. hosting yang terbaik ialah blogger.com he..he..percuma je setakat ini

    BalasPadam