Komisen Pertama Ashadee

Beberapa minggu ni aku rasa macam bermimpi lak. Betul ke aku dapat komisen dari Ashadee, beberapa kali aku duk ulang kali baca sebab tak percaya. Betul ke email ni dari pihak Ashadee ?

Buat yang belum tahu, ashadee ni adalan salah satu program affiliate. Program affiliate ni, kita promosi produk mereka dan kita dapat komisen. Tu pun kalau ada orang beli di link yang kita berikan. Macam mana nak cepat dapat sale, korang kena baca dan praktikkan ilmu dalam kitab SEO merah jambu..


Komisen Pertama Ashadee

Komisen Pertama Ashadee


Ini merupakan komisen pertama aku dalam mana2 program affiliate yang sudah aku join dan blog ni khusus untuk affiliate ashadee. Macam ni dapat la aku bagi tumpuan lebih dengan ashadee aje. Syukur.. Akhirnya komisen pertama ashadee dapat gak ku gengam di blog ini..

Malas VS Rajin


Lama masa yang aku ambil nak dapatkan sale di ashadee ni. Rasanya bulan satu lagi aku duk promosi linknya tapi sebabkan aku ni pemalas, hujung2 bulan lapan baru dapat satu sale. Hampir lapan bulan gak baru nampak hasilnya..haha..

Rugi pulak tak buat betul2..

Kalau dulu aku rajin, hari2 aku praktikkan Teknik SEO Merah Jambu di blog ni. Tak mustahil bulan kedua atau ketiga aku dapat sale. Tapi tak apa, kurang rajin pun dapat gak komisen..


Kesimpulannya, kalau rajin usaha walaupun newbie sama macam aku dan tak kenal erti putus asa. Akan nampak sinar kejayaannya. Seperti yang dikatakan dalam kitab teknik SEO merah jambu, bila dah dapat komisen pertama, akan muncul komisen2 yang seterusnya..

Kita tengok la nanti..


Subscribe to receive free email updates:

26 Responses to "Komisen Pertama Ashadee"

  1. WAH TAHNIAH JIE..XRUGI KALAU BERUSAHA KAN MESTI ADA HASILNYA...KAK SELALU TERAGAK-AGAK NK JOIN AFFILIATE TAKUT XDER IDE N KEMALASAN TU TIMBUL PULA HEH..HEH..

    BalasPadam
  2. Semakin rajin semakin banyaklah lepas ini
    Yg pertama biasa menjadi pemangkin semangat utk lebih rajin.
    Tahniah dari kakak.

    BalasPadam
  3. sekarang dah terbukti blog adalah penjana pendapatan pasif..buat sekali tetapi hasilnya akan berkali-kali selepas ini

    BalasPadam
  4. tahniah jie.. semoga terus success.. :)

    BalasPadam
  5. Hebat..boleh jual kitab tu.. saya memang tak berjaya lagi jual ebook ni..penangan orang lain hebat lagi..hahaha...

    BalasPadam
  6. Sama lah, teringat plk time dapat komisen pertama dulu..rasa macam mimpi jgk sampai baca 2 3 kali email. Haha. Btw, tahniah Jie

    BalasPadam
  7. Kalau dah dapat pertama kali akan ada keduanya nanti... yakinlah.
    Tahniah dan teruskan usaha.

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah tahniah Jie... semoga terus sukses... aamiin... :)

    BalasPadam
  9. Tahniah. Moga dimurahkan rezeki selalu..aamiin

    BalasPadam
  10. tahniah.

    teruskan usaha beb.

    BalasPadam
  11. tahniah.. semoga terus dimurahkan rezeki..

    BalasPadam
  12. semoga terus sukses bro..doa dan harapan saya

    BalasPadam
  13. rasanya sy beli dr blog tuan..heheheh
    sampa skrg x abis baca lagi...huhuhu
    tp tips ang pasal buat entry yang tidak dull tu,, dah buat dah.
    alhamdullilah berbaloi gak rasanya beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu..tak sangka seri yg beli..

      baca la smpai hbis..

      Padam
  14. Komisyen pun dari teknik SEO merah jambu :D ilmu yang diperolehi dah berikan pulangan tu nampaknya

    BalasPadam
  15. Tahniah semoga dimurahkan rezeki lagi selepas ini

    BalasPadam
  16. Betul kata kata Tuan.... sekurang kurangnya nampak hasil dari blog yang kita usahakan... insyaallah ia akan bertambah dan teruskan usaha...

    BalasPadam
  17. Owah..untung la..pasni mesti lebih semangat nak promote affiliate ashadee nih :)

    BalasPadam
  18. bagus! pasti sifu anda bangga dengan anda :D

    BalasPadam
  19. tahniah2 in syaa allah bertambah-tambah lagi rezeki akan datang!

    BalasPadam