Senarai Produk Atau Ebook Terlaris Di Klikjer


Senarai Produk Atau Ebook Terlaris Di Klikjer. Salah satu program affiliate yang popular di kalangan blogger atau IM di Malaysia iaitu Klikjer.com. Jika masih belum tahu, sila lawati web mereka (Klik Sini)..

Jika berminat dengan affiliate mereka, terus join. Tidak rugi apa-apa pun, daftar dan terus promosi mengikut kreativiti anda. Bila tengok senarai produk atau ebook terlaris di klikjer yang diterima menerusi email beberapa hari lepas..

Boleh dijadikan rujukan, boleh aktif lagi promosi link produk mereka. Anda pastinya ingin mengetahuinya, kan. Ini sedikit info yang boleh di share, Senarai Produk Atau Ebook Terlaris Di Klikjer. Semoga mendapat manfaat bersama..
Senarai Produk Atau Ebook Terlaris Di Klikjer


Senarai Produk Atau Ebook Terlaris Di Klikjer

Dalam banyak-banyak produk yang terdapat dalam klikjer.com, ini top 10 produk atau ebook laris dan mendapat permintaan ramai. Ia bukan bererti produk-produk lain tidak laris seperti produk di atas..

Semua ebook klikjer aku promosi, ada masanya dapat jugak komisen..huhu..

Tapi kekangan masa dan kerja hakiki, memang tidak boleh tumpukan sepenuh masa nak promosi ebook-ebook hebat di luar sana. Lebih-lebih lagi nak main SEO, ambil masa sedikit nak terbitkan artikel..

Dah la tidak pandai teknik SEO..






Kenalpasti Ebook Atau Produk Laris, Buat Blog Nichi Khas

Melalui pembacaan blog-blog otai dalam affiliate, mereka sarankan untuk buat blog khusus untuk satu nichi produk itu. Contoh rahsia taobao, anda bini blog "cara borong online". Ini antara permahaman aku hendak bagi promosi anda berkesan..

Aku pun ada beberapa blog khusus..huhu..

Biasanya aku update satu bulan sekali, kekangan masa nak update, lagi-lagi aku ni malas. haha.. Memang tidak dinafikan, berkesan cara itu. Jadi anda yang suka main affiliate, jom sama-sama praktikkan..


Komisen Klikjer 70 Peratus Dari Hasil Jualan

Lagi satu yang membuatkan aku suka dengan klikjer, komisen yang ditawarkan tinggi sehingga 70% dari hasil jualan. Contoh ebook bisnes bakeri, harga RM30 anda akan dapat komisen RM21. Banyak, kan dapat, itu baru satu ebook..

Bagaimana jika 10 sale terjual.. Masyuk, kan..

Tapi..

Jangan anggap ia kerja senang. Eleman-eleman positif harus anda serapkan dalam diri jika nak berjaya dengan affiliate. Tulis berdasarkan pengalaman sendiri yang beberapa kali putus asa. Sampai setahun berhenti blogging..

Menyesal beb..

Sekian blogpost kali ini..



Subscribe to receive free email updates:

13 Responses to "Senarai Produk Atau Ebook Terlaris Di Klikjer"

  1. "konsisten" itu kata kunci dalam blog, melalui pengalaman saya yang setahun jagung hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup..mrmang kena konsisten dlm berblog ni..

      Padam
  2. Terbaik tip ni...tak heranlah boleh naik top 10 affiliate jualan terbanyak bulan lepas kan hehe...tahniah

    BalasPadam
  3. saya belum pernah dapat sales 10 ebook dalam sebulan..

    BalasPadam
  4. saya belum betul2 berjaya dalam affiliate. cuma baru2 ni berjaya la dapat rm7 dari tudung si comel. alhamdulillah

    BalasPadam
  5. Bukan mudah nak dpt sesuatu kalau usaha tak seberapa

    BalasPadam
  6. klikjer masih bertahan hingga skrg..tahniah.. :-)

    BalasPadam
  7. Peluang jana income yg baik jika difokuskan btul2 kan...

    BalasPadam
  8. Pernah juga dapat komisen dari klikjer sbb promote affiliate ebook berkaitan dengan kucing. Terkejut gak masa tu sbb dapat email dr admin klikjer mengatakan duit komisen dah transfer ke akaun. Masa tu byk juga pencinta kucing membeli ebook tu. Tapi lani satu ebook pun tak terjual...hehehe :)

    BalasPadam