Komisen Pertama Rahsia Uber


Komisen Pertama Rahsia Uber. Rasa sudah lama tidak dapat mana-mana komisen affiliate yang aku join dan promosi, lebih-lebih lagi untuk bulan ini. Slow jer..huhu. Ada masa dapat banyak jugak dan ada masanya tidak dapat langsung. Emm, kena percaya dengan rezeki masing-masing..

Ada masa kena rehat-rehat gak..

Rehat sambil pusing-pusing bandar dengan menyewa atau menggunakan perkhidmatan uber. Anda sudah semestinya tahu hendak ke sesuatu lokasi bukan saja teksi yang boleh digunakan, sekarang ini ada lagi perkhidmatan sama seperti itu macam grabcar dan uber..


Cara Buat Duit Dengan Rahsia Uber


Komisen Rahsia Uber

Jika anda hendak tahu cara jana income boleh saja melawati website rahsia uber. Yang menariknya web tersebut ada menyediakan sistem affiliate, siapa-siapa boleh join affiliate mereka..

Bayaran komisen RM40..

Setelah sekian lama promosi panduan rahsia uber, akhirnya baru-baru ini baru sangkut. Jumaat lepas terima komisen yang dibayar oleh admin uber. Untuk pengetahuan anda, setiap hari jumaat komisen akan dibayar oleh pemiliknya..


Komisen Pertama Agak Susah

Mana-mana affiliate yang aku join, boleh katakan agak susah nak dapatkan komisen pertama. Orang kata ambil masa dan cara promosi kena berterusan atau konsisten..

Alhamdulillah, akhirnya pecah jugak telurnya..huhu..

Baru rasa motivasi dalam diri, tak sia-sia aku tulis artikel rahsia uber. Rasanya tulis dalam 7 atau 8 artikel dalam blog berlainan, nampaknya berjaya jugak. Mengikut pengalaman, bila sudah berjaya dapat 1 sale, In Sha Allah akan berterusan..huhu..


Panduan Rahsia Uber
Ringkasnya, panduan ini memberi maklumat atau rahsia untuk anda yang ingin menambah pendapatan melalui uber. Macam mana cara untuk anda menjana income tanpa perlu menjadi pemandu uber..

Kalau nak jagi pemandu uber pun tidak ada masalah..

Anda boleh mengetahui sendiri melalui laman web rahsia uber, belajar dengan Nik Razman Nik Daud. Macam mana beliau memperolehi pendapatan secara konsisten setiap bulan..

Anda juga boleh rujuk blogpost ini..


Anda kena baca tu..hehe. Lupa pulak, anda jugak boleh join affiliate tersebut dengan klik link laman web uber yang sudah diletakkan di atas. Harap sama-sama mendapatkan keuntungannya. Sekian blogpost kali ini..


Subscribe to receive free email updates:

18 Responses to "Komisen Pertama Rahsia Uber"

  1. saya lihat ... Uber sanagat populer di Malaysia ... tahniah atas pencapaiannya....:-d

    BalasPadam
  2. Tahniah..akhirnya berjaya buat sales, belum daftar lagi affiliate ni..ada masa nk jugak promote :)

    BalasPadam
  3. tahniah bro mendapat komisyen..memang tidak dinafikan agak mencabar dapat duit dari affiliate ini

    BalasPadam
  4. boleh tahan jumlah komisen tu

    BalasPadam
  5. singgah sini and follow.. buat masa sekarang tempek banner pasal affiliate ni.. penulisan nya entah ke mana lagi huuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih..dh follow balik..tempek banner pun dh ok..

      Padam
  6. Wah...tahniah boleh beli kfc berbakul2 tu hehe

    BalasPadam
  7. tahniah!! moga bertambah komisen lagi selepas ini

    BalasPadam
  8. Tahniah ...sy perasan blog jie nie antara blog yg pndai cri income dri affiliate..sy suka gaya penulisan.

    BalasPadam
  9. terima kasih..kata2 mcm tu memberi semangat pd jie utk menerbitkan artikel yang lebih bagus..

    BalasPadam