Semakan Temuduga SPA Januari 2017

Semakan Temuduga SPA Januari 2017. Melalui portal SPA, ada beberapa sesi temuduga akan dijalankan pada bulan Januari. Jika anda ada memohon, sila buat semakan di portal rasmi mereka..

Jangan terlepas peluang..

Dalam beribu-ribu calon yang memohon, tahniah jika anda berjaya dipanggil temuduga. Perlu di ingat, ramai yang ternanti-nantikan panggilan keramat itu.. 

Sesi Temuduga SPA Januari 2017

Jawatan Yang Terlibat

Berikut dikongsikan beberapa jawatan bulan Januari yang dipanggil temuduga SPA untuk rujukan anda. Mungkin ada penambahan temuduga atau perubahan jadual temuduga. Antara jawatan terlibat..

  1. Pembantu Awam Gred H11
  2. Pembantu Operasi Gred N11
  3. Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S19
  4. Pembantu Belia dan Sukan Gred S19
  5. Pemandu Kenderaan Gred H11

Jadual Dan Tempat Temuduga

Berkenaan dengan jadual dan tempat temuduga, anda boleh membuat semakan melalui LAMAN WEB RASMI SPA. Semakan temuduga jawatan seperti tertera du atas, hanya memasukkan no IC calon sahaja..

Peluang kerja terbuka..

Mungkin perubahan jadual akan berlaku, pihak SPA akan memberikan notis jika ada seberang perubahan atau anda boleh semak di laman web mereka.. 

Panduan Lulus Temuduga Kerajaan 


Jadi pastikan anda membuat persediaan yang secukupnya bermula sekarang. Jangan tunggu bila dipanggil mengejut baru nak buat persediaan. anda ada potensi yang sangat besar tapi kerana persediaan yang tidak mencukupi..

Anda gagal dalam temuduga tersebut..

Ramai yang potensi besar tapi disia-siakan kerana tak "perform" dalam temuduga. Jadi, kami cadangkan anda dapatkan Panduan Lulus Temuduga Kerajaan..

Semoga anda berjaya..

Terima kasih membaca artikel Semakan Temuduga SPA Januari 2017..

Subscribe to receive free email updates:

4 Responses to "Semakan Temuduga SPA Januari 2017"