Sahabat Blogger Terbaik Bulan Ini

Assalamualaikum..


Pemandangan yang indah di pantai kemasik. Terengganu


Huhu, saja masukkan permandangan pantai, bila tengok bagi ketenangan pada kita semua. Lupakan tentang pantai..

Sahabat Blogger Terbaik Bulan Ini. Baru bersekempatan untuk update antara pengomen terbanyak blog aku bulan Jun. Walaupun pun entry di blog ini makin kurang namun sahabat sahabat blogger tetap terbaik. Biar lambat update tetapi berisi..hehe.

Sahabat Blogger Terbaik Bulan Ini

  1. Azlealee Bashir
  2. Khir Khalid 
  3. acik idah
  4. Denaihati
  5. Kathy R'bain
  6. Nurul
  7. ikhwan yusuff 
  8. RDZ Z
  9. Qaseh Vee
  10. Mar Mansor

Ini antara sahabat blogger yang tak jemu jemu singgah dan komen blog picisan aku ini. Dan aku minta maaf jarang jarang singgah dan tinggalkan komen di blog korang. Susah sikit kalau kerja tak menentu ni, On intenet pun tak tentu. Insya ALLAH kalau berkesempatan aku singgah sambil klik klik iklan di blog korang ea..hehe.

Bagi pembaca blog ini yang silent reader, aku sangat sangat menghargainya..

Tanda menghargai sahabat blogger terbaik bulan ini, aku dah masukkan blog korang dalam bloglist utama blog picisan ini. Semoga dapat bagi traffic ke blog korang, sikit sikit pun jadi la kan. 

Tak sangka, blogger femes macam Denaihati pun antara yang tersenarai. Nampaknya betul kata orang, beliau berkawan dengan siapa saja, walaupun aku tak pernah jumpa dia lagi. Teringin nak join event yang selalu beliau anjurkan..

Sambil sambil tu korang boleh jenguk top 5 entry aku bulan Jun ini, yang banyak menyumbangkan pageview di blog ini. Pageview aku tak banyak pun dalam 1000 je sehari, tapi still macam ni.

Top 5 entry terbaik


Seronok menulis di blog ini, Kalau macam tak puas hati boleh meluahkannya. Dan terima kasih pada korang semua..




Subscribe to receive free email updates:

9 Responses to "Sahabat Blogger Terbaik Bulan Ini"

  1. yeah ada dlm list..hihihihihii..:D Alhamdulillah...cantik gmbr pantai tu..

    BalasPadam
  2. Tahniah...tahniah..tahniah semua..

    BalasPadam
  3. yeyyyy !! tahniah pada yang terbaik...... gambar tu... tenang je..

    BalasPadam
  4. Sabahat yg membawa kebahagiaan
    Tahniah buat mereka:)

    BalasPadam
  5. Ada juga dlm list... hehe... tahniah buat yang lain...
    Suka gambar pantai tu... :)

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah.. t kasih Jie. Tahniah juga kpd yg lain.. :)

    BalasPadam
  7. alhamdulillah..cantiknya template baru ni..

    BalasPadam
  8. Perghh no 3 cam tak caya jerr... dah lama tak dapat masuk list hehehe... Thanks and tahniah Jie... :)

    BalasPadam