Segmen: Saya Mahu Kad Raya Dayang Deno

Assalamualaikum..
klik banner


**10 blogger bertuah akan dapat kad raya LE dayangdeno
**Cara pemilihan pemenang melalui Random.org 
**Pengumuman keputusan Random.org pada 15 Julai 2014


Tamat : 14 Julai @3pm

Subscribe to receive free email updates:

19 Responses to "Segmen: Saya Mahu Kad Raya Dayang Deno"

  1. Selamat bersegmen! Hehe.. Ana join jugak! :D

    BalasPadam
  2. selamat bersegmen...saya baru di blog..terima kasih...

    BalasPadam
  3. Semoga dapatlah impian nak kad raya tu... InsyaAllah, berjaya...

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya Jie dapat kad raya.

    BalasPadam
  5. selamat bersegmen..good luck ya :)

    BalasPadam
  6. Selamat bersegmen & good luck Jie.. :D

    BalasPadam
  7. Jemput visit btw gudluck ! :)
    http://mycharmingcrush.blogspot.com/2014/07/segmen-saya-mahu-kad-raya-dayang-deno.html

    BalasPadam
  8. Selamat bersegmen & good luck JS..

    BalasPadam
  9. All the best jie..kad raya akak kirim da sampai x?

    BalasPadam
  10. singgah isi tabung jie... :)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum jie, wahh bestnya. berjaya jadi salah seorang penerima kad raya deno ye. taniah jie ~~~

    BalasPadam
  12. saya tak berkesempatan nak bersegmen lagi...erm..

    BalasPadam