Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017. adakah anda tercari-cari jadual ustaz azhar yang terbaru iaitu pada bulan Februari 2017. Jika ya, tidak salah lagi. Melalui artikel ini kami akan kongsikan jadual terbaru Ustaz Azhar Februari 2017..

Siapa selalu follow ceramah Ustaz Azhar..

Sudah pasti ada di kalangan kita yang menghadiri Kuliah Ustaz Azhar Bulan Januari 2017 lepas, kan. Macam mana suasana kat sana, sudah pasti penuh sesak dengan kereta dan manusia. Apa kata anda kongsikan pengalaman anda dalam ruangan komen di bawah..huhu..

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017


Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017

Berikut melalui FB Ustaz Azhar, kami kongsikan Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017. Anda boleh rujuk jadual tersebut, di mana ceramah yang berdekatan dengan kejiranan anda..

Pastinya seronok mendengar kuliah beliau..

Dalam jadual kuliah tersebut, hanya beberapa hari saja Ustaz Azhar bercuti dari menghadiri sebarang aktivitinya. Semoga mendapat manfaat dengan ceramah yang disampaikan oleh beliau..


Semak Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017

Nasihat, informasi, teladan, dan ilmu yang disampai oleh beliau pasti tidak membosankan lagi-lagi adanya unsur humur dalam setiap ceramah beliau. Pastinya seronok..

Jangan lupa menghadiri Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017..

Sebarang perubahan jadual, tarikh dan masa ada boleh rujuk kembali FB Ustaz Azhar..

Sekian..


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Februari 2017"

Catat Ulasan