"About Me" Okey

Assalamualaikum..

Fuhh, macam cool jer tajuk dekat atas..haha.. Selama ni tengok blog aku macam takde tuan jer.. Selama ni aku fikir kurang elok dedah diri kita dalam dunia maya ni.. Segan pun ada.. Nak biar macam tu tapi fikir2 balik.. Aku ambik keputusan letak serba sedikit tentang diri aku ni.. Baru rasa blog ni ada tuan..haha.. Maaf kalau rasa picture tu poyo jer..

Apa pendapat korang aku letak widget ni ? Aku terbaca pendapat blogger2 bila masuk sesuatu blog salah satu yang dia cari ialah tuan blog tersebut.. Emm,aku macam baru tersedar pasal ni.. Selama ni tak terlintas pulak nak letak..haha..Okey la,setakat ni dulu kawan2 semua.. Jom follow.. Kita mengeratkan hubungan sesama blogger..

Subscribe to receive free email updates:

17 Responses to ""About Me" Okey"

  1. ok juga buat cmni..brau tau sape tuannya..

    BalasPadam
  2. ok yaya dah kenal tuannya :)
    hehe
    http://www.cikyaya.my/2013/07/penyakit-iri-hati.html

    BalasPadam
  3. hahaha...kalau tak letak widget atau gambor tu...hihi...
    memang sah pemilik blog tu hantu..hihi

    BalasPadam
  4. hehe fae kalo masuk blog blogger baru fae check profile dia dulu.

    BalasPadam
  5. Ianya Ok...terpulang pd tuan blog untuk memperkenalkan diri. Selain dari widget di side bar, selalunya blogger menggunakan Pages dgn tajuk About me, sebagai halaman khas utk biografi atau pengenalan diri yg boleh dicerita dgn panjang lebar.

    Hmm..perasan juga, blog ni xmenggunakan kemudahan pages.

    BalasPadam
    Balasan
    1. toi tu BM..klu buat pages byk g leh crite..tapi mcm ni la dlu..

      Padam
  6. QL tak yakin lagi nak letak terang2 tuan punya blog QL.. huhu.. tgk la suatu hari nanti..

    BalasPadam
  7. hehehe! tarikh lahirxD kekekkek =)

    BalasPadam
  8. Okey lah. Baru lah nampak ada input sikit blog ni. Kalau tak, kat ruangan sidebar tu banyak ruang kosong je.

    BalasPadam
  9. hmm....baru okay...

    BalasPadam
  10. Tidak salah memperkenalkan diri secara ringkas. Sekurang-kurangnya pengunjung dapat berkenalan.

    BalasPadam