Header Baru

Assalamualaikum..



Hai korang,header aku sudah bertukar.. Lama dah nak tukar ni cuma xpandai je nak buat..hehe.. Rasanya baru 3 kali aku tukar..Sebelum ni aku buat sendiri tapi yang ni special sikit sebab ini yang buatkan..haha..

Apa pendapat korang dengan header baru ni..Masih mengekalkan caler sama.. Background pun aku tukar caler sikit jer.. Terima kasih banyak2 madrasah,pembuat header aku tu.. Memang awesome la..haha.. Jom singgah blog dia n follow sekali..



Subscribe to receive free email updates:

6 Responses to "Header Baru"

  1. Cantik betol header tu..cik akak memang suka yang simple cam nie...:)
    blog hijau ya...mesti minat hijau nie

    BalasPadam
  2. terbaik..smart...

    BalasPadam
  3. ok..smple dn kemas je =) yg pntg warna hijau ni sejuk je mata tgok..

    BalasPadam
  4. Hijau menyejukkan mata yang memandang.

    BalasPadam