Drama Sebenarnya Saya Isteri Dia Full Episod Online

Assalamualaikum..


Berakhir jugak citer ni ea.. Kalau xsilap aku seminggu atau dua minggu lepas.. Episod akhir pun xsempat nak tengok.. haha.. Syok jugak layan drama ni tapi jarang2 je boleh tengok.. Mesti ramaikan peminat citer ni.. Korang mesti frustkan drama ni sudah habis..haha..

Ringkasan drama ni : 

Cinta pertama tidak semestinya akan bersatu. Syaf tidak pernah terfikir bahawa jodohnya tertulis dengan Firash, adik kepada kekasihnya, Farish walhal Syaf dan Farish sudah merancang untuk ke jinjang pelamin.

    Namun, satu peristiwa hitam telah mengubahkan segalanya. Syaf, Farish dan Firash masing-masing dijemput hadir ke sebuah majlis sambutan harijadi oleh Raina dan Raimy. Raina dan Raimy telah merancangkan sesuatu untuk mendapatkan Syaf dan Firash tetapi akhirnya, Syaf dan Firash ditangkap tidur sebilik dalam keadaan yang mencurigakan.


    Datin Farizah (Wilma) telah menasihati anaknya Firash untuk berkahwin dengan Syaf yang juga merupakan anak angkatnya. Farish amat kecewa dengan sikap Firash yang dituduh terlanjur dengan kekasihnya sehingga berlaku pergaduhan besar antara adik beradik. Firash pula menentang habis-habisan kerana tidak sanggup berkahwin pada usia 21 tahun tambahan pula Syaf lebih tua 4 tahun daripadanya.

Siapa2 yang belum layan drama ni macam aku.. Online kan ada.. Klik link dekat bawah untuk layan full episod..




Subscribe to receive free email updates:

5 Responses to "Drama Sebenarnya Saya Isteri Dia Full Episod Online"

  1. Tak taulah nak kata best ke tidak, sekali pun tak berkesempatan tengok, tp dari sambutan...mesti best citenya!

    p/s: Salam ramadhan :)

    BalasPadam
  2. terbaik lah...

    BalasPadam
  3. hihi...cik akak tengok episod akhir tau..hihi

    BalasPadam