Pasar Ramadan

Assalamualaikum..


Hai korang,dah tujuh hari kita puasa.. Tak sedar cepatnya masa berlalu.. Hari ni buat kali ke berapa entah aku pergi ke pasar ramadan area paka.. Tu je yang paling dekat dengan aku.. Nak pergi jauh2 rasa tak larat..haha.. 

Picture ni aku ambik masa nak balik dah,, Tak larat nak masuk dalam.. Ramai sangat orang.. Aku beli makanan pun dekat luar jer.. Biasa la makan seorang2 jer.. Beli ala kadar dah la..Korang pun jangan boros sangat beli makanan tu..Emm, untung la jadi peniaga time bulan puasa ni.. Jual apa2 pun orang belikan...


Subscribe to receive free email updates:

12 Responses to "Pasar Ramadan"

  1. Saya kalau pergi ke bazar Ramadan, bila dah beli terus balik. Kalau merayau lagi tentu ada saja yang nak beli. Lagipun sorang-sorang tak perlu banyak-banyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu... nak buat macam mana kan. Saya tunggu hujung ramadan baru boleh berbuka bersama keluarga. Tak sabar rasanya. Kerja...kerja.

      Padam
    2. haha..kita sama la..tringat kg jer..

      Padam
  2. jie bli apa untuk juadah berbuka hari ni?

    BalasPadam
  3. hehehhe..sy x jejakkan lagi kaki ke bazaar..ahaks! >.<

    BalasPadam
  4. Teringin menikmati suasana spt dulu2 tanpa bazar ramadhan, semua orang buat makanan sendiri dan saling bertukar2 makanan.

    BalasPadam
  5. Kalau pergi pasar ramadhan mesti TERbeli sampai benda tak sepatutnya sekali. Y_________Y

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasa la g sane..rabun mata tengok..haha

      Padam