Restoran Eddee Tanah Merah

Assalamualaikum..

Hai korang, semalam buat pertama kali dalam bulan puasa ni aku berbuka dekat luar.. Sebenarnya malas nak berbuka dekat luar.. Malas nak tempah dan orang ramai.. Best lagi berbuka dekat rumah.. Makan pun main belasah jer..takde nak control makan..haha..

Jauh gak aku berbuka semalam.. Sampai ke tanah merah (Kelantan) aku pergi.. Nak buat macam mane,ada kerja aku pergi situ.. Sambil2 tu jumpa la kawan lama.. 

Banyak gak aku google cari kedai menarik dekat tanah merah (Kelantan) ni.. Aku tertarik dengan restoran ni.. Restoran Eddee.. Aku lupa nak ambil picture.. Best makanan dia.. Ada western food, hot plate, tomyam dan macam2 lagi la.. Aku pilih nasi goreng je.. Best gak la..

Buat aku suka dekat situ.. Walaupun aku sampai time nak berbuka dah.. Nasib baik ada tempat kosong lagi.. Staff diorang bagus.. Diorang bagi dulu air dengan ubi kentang goreng untuk berbuka.. Kalau tak tengok dulu la orang lain makan.. Harga makanan pun okey gak..

Siapa2 yang datang tanah merah,kelantan ni.. Boleh la singgah sini.. Lokasi restoran ni dekat Taman Kota Harmoni bersebelahan pasaraya KU.. Okey la, cukup sini dulu kawan2...

Subscribe to receive free email updates:

12 Responses to "Restoran Eddee Tanah Merah"

  1. teringin nak g kelantan..belum ada rezeki lagi nak berjalan2..:(

    BalasPadam
  2. fae x berapa masakan tomyam >.<

    BalasPadam
  3. bekas pelajar sy ramai yg kerja kat restoran ni...

    BalasPadam
  4. kita pernah mkn ctu dulu...kita order mee goreng mamak tp masin yang amat...past tu kita tak g dah..sbb kita dah thu kdai makan yang best kat tanah merah ..hehe

    BalasPadam