Intenet Ada Masalah

Assalamualaikum..



Apa khabar reader2 semua ? Aduh, masalah betul dua tiga hari ni.. Line Intenet asyik problem jer.. Sekejab dapat sekejab xdapat.. Bikin aku tension je macam ni.. Semalam xleh connect terus.. Nasib baik hari dah boleh.. Harap2 jangan la jadi lagi.. Macam sunyi je hidup tanpa Intenet..haha..

Emm, Minta maaf byk2 pada komen blog ni.. Xkira la di shoutbox ke atau pun entry.. Xsempat nak blogworking blog korang.. Nanti aku jengok balik ea.. Segmen ni pun xhabis lagi aku jalan2 n follow.. X elok la aku join tapi xikut syarat lak.. Betul x...


Subscribe to receive free email updates:

8 Responses to "Intenet Ada Masalah"

  1. hahaha...jom join contest cik akak....klik2 pon ada :)

    BalasPadam
  2. samala tm sini pon prob kdg2 tepakse on off utk connect grrrr sabaq2 ;p

    BalasPadam
  3. maslaah tak dapat di elak jie..nak kata apa kan?

    BalasPadam
  4. Saya pun pernah mengalaminya. Bila dah selalu guna internet, bila ada masalah pasti gelisah.

    BalasPadam
  5. sabo :) nnti okey , buat report

    BalasPadam
  6. kalo xde internet lifeless rasanye hehe

    BalasPadam
  7. sabar. sy ada gak problem dgn maxis portafi. byr mahal tp line disekat. hampeh tul.

    BalasPadam
  8. huk3..sama la kita..turus off lappy buat benda lain xD

    BalasPadam