Syok Layan Oh My English

Assalamualaikum..

Google punya

Hai korang. sudah masuk hari ke 18 kita berpuasa.. Tinggal 12 hari jer lagi sebelum Syawal menjelma.. Seronok puasa dekat kampung ni.. Semenjak duduk kampung, Kerja aku banyak tengok TV jer.. 

Dalam 4 hari ni.. Aku banyak tengok citer Oh My English jer.. Syok layan citer tu.. Kelakar jer.. Sambil2 tu boleh jugak balajar bahasa inggeris.. Ni semua pasal budak kecil tu la.. Sepupu aku.. Pukul 6 jer.. Mesti dia ada.. Aku pun tumpang la sekali..haha..

Lagu diorang pun best.. Tak silap aku tajuk lagunya Together nyanyi Sleeq.. Video muziknya memang terbaik la.. Esok episod final kan.. Sudah nak habis citer ni.. Aku baru je ada feel nak tengok.. Bila layan citer ni kan.. Rasa nak sekolah balik jer..haha...

Subscribe to receive free email updates:

16 Responses to "Syok Layan Oh My English"

  1. tak pernah tengok lagi ni jie...

    BalasPadam
  2. let's learn english so we can communicate way more better :D hahahaha

    BalasPadam
  3. selamat menjalani ibadah puasa..:)

    BalasPadam
  4. Xberkesempatan nak tengok tv...tapi ini rancangan yg bagus utk mempelajari english

    BalasPadam
  5. English merupakan salah satu subjek yang agak tercorot dalam mata pelajaran ku.. huhu...

    BalasPadam
  6. Salah satu cara hendak mempelajari bahasa Inggeris orang cakap menonton TV dan dengar lagu dalam bahasa Inggeris.

    BalasPadam
  7. mmg best pun...part yg paling best trlps tgk final smlm -.-"

    BalasPadam
  8. anak buah saya datang hujung minggu hari tu sibuk dok layan drama ni..mmg tak dapat nak tengok cite lain dah

    BalasPadam